امروز :پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۰:۵۹:۴۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

کسب رتبه کشوری در تبدیل وضعیت ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد

در راستای بند (د) تبصره ۲۰ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ و بند (و) تبصره ۲۰ قانون بودجه سال ۱۴۰۱، استان کهگیلویه و بویراحمد با تبدیل وضعیت ایثارگران به تعداد ۳۰۵۰ نفر توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان به مقام برتر کشور دست یافت.

به گزارش راه ملت؛ به منظور ارج گذاری به خدمات شایسته خانواده بزرگ ایثارگران استان و در راستای بند (د) تبصره ۲۰ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ و بند (و) تبصره ۲۰ قانون بودجه سال ۱۴۰۱، استان کهگیلویه و بویراحمد با تبدیل وضعیت ایثارگران به تعداد ۳۰۵۰ نفر توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان به مقام برتر کشور دست یافت.

این عنوان برتر در حالی توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کسب کردید که در مقایسه با سایر استان‌های بزرگ توانسته است نسبت به راهبری و انجام فرایند تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر اقدامات شایسته‌ای را انجام دهد.

در همین راستا، مدیر کل، معاونین و مسئولین بخش‌های مختلف بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ضمن حضور در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان نسبت به تقدیر از خدمات شایسته ریاست و معاونین سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اقدام نمودند.

همچنین از تلاشهای صورت گرفته توسط ریاست سازمان جهت جذب اعتبارات به مبلغ ۲۰۵ میلیارد تومان جهت تکمیل مجتمع درمانی ایثار استان و ساماندهی گلزارهای شهدا و یادمان های شهدای گمنام استان تجلیل بعمل آوردند.

منتشر شده در :2023/08/30 - 02:08|شناسه خبر: 87487 115 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه