امروز :چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۴:۴۸:۴۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

در پی بی‌توجهی به مصوبه کمیته فنی و فعالیت‌های نمایشگاهی در شهر سی‌سخت انجام شد؛

برگزاری بدون مجوز نمایشگاه “مبل، لوستر و سوغات” در سی‌سخت/ گلایه مدیرعامل نمایشگاه‌های دائمی استان از رئیس سازمان صمت

برگزاری نمایشگاه” مبل ، لوستر و سوغات” در شهر سی‌سخت بدون مجوز قانونی و عدم توجه به مصوبه کمیته فنی و فعالیت‌های نمایشگاهی در شهر سی‌سخت ،در یک سالن ورزشی واکنش مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های دائمی استان را به دنبال داشت.

به گزارش راه ملت و به نقل از فصل جنوب؛ طبق دستور العمل سازمان توسعه وتجارت ایران،متولی برگزاری نمایشگاه‌ها در سطح استان شرکت نمایشگاههای دائمی استان میباشد.که این امر در همه جای کشور رایج میباشد.اما طی یک اقدام عجیب شاهد فعالیت یک نمایشگاه بدون مجوز از متولیان امر برگزاری نمایشگاه در شهر سی سخت هستیم اقدامی که باز هم عملکرد ضعیف سازمان صنعت و معدن و تجارت استان در ایفای وظایف خود مشهود است .

در تماسی که با مدیرعامل شرکت نمایشگاههای دائمی استان برقرار کردیم وی ضمن رد ارائه هرگونه مجوز به برگزار کننده این نمایشگاه خواهان رسیدگی فوری و برخورد با خاطیان و توقف فعالیت نمایشگاه شد .

سیروس باقری در این خصوص اظهار داشت: طی اعلام نارضایتی انجام شده از طرف برخی شهروندان سی سختی مبنی بر گرانفروشی و عدم ارائه تضمین کافی جهت ارسال کالا، به شرکت نمایشگاهها مراجعه نمودند.

باقری ادامه داد : برخی از مشتریان با این تفکر که شرکت نمایشگاههای دائمی استان متولی برگزاری نمایشگاه است با تماس به بنده بعنوان مدیرعامل و یا دفتر شرکت و دیگر همکاران شکایاتی را مطرح کردند که هیچ ارتباطی به ما نداشت .

وی با استناد به مصوبه کمیته فنی و فعالیت نمایشگاههای استان اظهار داشت : طبق مصوبات انجام شده در سازمان صنعت ومعدن استان به ریاست آقای روزبهان برگزاری هرگونه نمایشگاه باید مطابقت با تقویم مصوب کارگروه توسعه اشتغال استان شرکت نمایشگاههای دائمی استان و با اجازه این شرکت برگزار شود .

باقری اضافه کرد : من از بی خیالی مدیران استانی و شهرستانی سازمان صنعت معدن و تجارت گلایه دارم که چرا با علم به غیرقانونی بودن نمایشگاه هیچ برخوردی انجام نمی دهند .

مدیرعامل شرکت نمایشگاههای دائمی استان در ادامه افزود: چرا هیچ کس از آقای روزبهان دلیل این همه قانون گریزی را پی گیری نمی کند چرا نباید علیرغم وجود این همه جوان بیکار در استان ،از فرزندان بومی جهت اجرا و چاپ بنر،تبلیغات،اسپیس و دیگر موارد استفاده شود. که بتوانیم از این طریق نان بر سفره جوانان بومی بزاریم.وبه کسی واگذار شود که هیچ تعهدی نسبت به مردم استان ندارد و هیچ نظارت و ضمانت نامه چند لایه جهت تضمین کالای مردم گرفته نشود.

سیروس باقری خاطرنشان کرد: الان این همه شکایات را چه کسی باید پاسخگو باشد چرا با تخلفات اعلام شده این نمایشگاه،شرکت نمایشگاههای دائمی استان بدنام شود و اعتباری که در یکی دوسال اخیر به دست آورده ایم و قطره قطره جمع کرده است از بین برود .

باقری در انتها با تاکید بر اینکه از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهم شد ،گفت: از فرماندار محترم ، مدیران ارشد استانی و دستگاههای قضایی ، امنیتی و سازمان بازرسی تقاضا دارم ضمن ورود به این مورد مهم ضمن جلوگیری از پایمال شدن حق و حقوق نمایشگاه و جوانان بیکار استان ضمن برخورد با دست اندرکاران نمایشگاه از ادامه فعالیت این نمایشگاه غیرقانونی جلوگیری کنند.

منتشر شده در :2023/08/30 - 02:08|شناسه خبر: 87492 97 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه