امروز :یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۵:۳۶:۴۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

افتتاح ۷۱ پروژه نیروگاه خورشیدی و ۹۹ پروژه آبرسانی/شبیه‌سازی عملیات «کربلای۵» در طول هفته دفاع مقدس توسط تیپ ۴۸ فتح

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح ۷۱ پروژه نیروگاه خورشیدی و ۹۹ پروژه آبرسانی در حوزه جهاد خدمت‌رسانی و عمرانی توسط این نهاد در استان خبر داد.

به گزارش راه ملت؛ سرهنگ سعید برومندزاده معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در نشست با خبرنگاران، اظهار داشت: جنگ سرمایه‌گذاری بود و هزینه‌ای را به ظاهر انجام می‌دهیم که سال‌های سال از قبل آن بهره‌برداری می‌کنیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، بیان کرد: ۸ سال دفاع مقدس را با اتکا به توانمندی‌ها توانستیم بر مشکلات پیروز شویم.

وی، عنوان کرد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال با شعار “ما متحدیم” برگزار می‌شود که اجرای این برنامه‌ها متناسب با دومین کنگره ملی شهدای استان برنامه‌ریزی شده است.

برومندزاده با بیان اینکه در مجموع ۱۱۸ عنوان برنامه و ۴۸۷ ریزبرنامه در هفته دفاع مقدس امسال اجرا می‌شود، افزود: در حوزه رزمی و نظامی و نمایش اقتدار، رژه نیروهای مسلح در مرکز استان و ویژه‌برنامه و صبحگاه نیروهای مسلح در شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

وی شبیه‌سازی عملیات «کربلای۵» در طول هفته دفاع مقدس توسط تیپ ۴۸ فتح، اجرای برنامه شب‌های شیدایی با حضور” فرماندهان هشت سال دفاع مقدس”، برپایی نمایشگاه رزمی و نظامی در دهکده دفاع مقدس، برگزاری یادواره شهدای غرب و شمال‌غرب و گردهمایی رزمندگان این عملیات‌ها در یاسوج را از مهم‌ترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال عنوان کرد.

برومندزاده با اشاره به تجلیل از پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس استان همزمان با سراسر کشور در روز ۲۹ شهریور، ابراز کرد: دو هزار نفر از این افراد را زنان پیشکسوت و فعال دفاع مقدس تشکیل می‌دهند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد غبارروبی و عطرافشانی گلزارهای شهدا در سراسر استان، نواختن زنگ ایثار و مقاومت در مدارس، اجرای گروه‌های سرود، برگزاری شب شعر و خاطره را از برنامه‌های هفته دفاع مقدس برشمرد و افزود: تکریم و دیدار با خانواده‌های شهدا، همایش پیاده‌روی خانوادگی، برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی و هنری، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، حضور فعال بسیجیان در نماز جمعه، یادواره‌های شهدای حوزه‌ای، پایگاهی و شهرستانی، کارگاه‌های سواد رسانه‌ای، افزایش جمعیت و سبک زندگی اسلامی و کارگاه‌های پیشگیری از اعتیاد از دیگر برنامه‌ها است.

برومندزاده به برنامه‌های سپاه فتح استان در حوزه جهاد خدمت‌رسانی و عمرانی اشاره کرد و گفت: برنامه‌هایی از قبیل برپایی میز خدمت، اهدای دو هزار بسته لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان، برگزاری اردوهای جهادی در مناطق روستایی و عشایری، برگزاری اردوهای جهادی دانش‌آموزی و دانشجویی در سطح استان، افتتاح ۱۶ واحد منازل سازمانی سپاه در شهرک ولایت، افتتاح ۷۱ پروژه نیروگاه خورشیدی و افتتاح ۹۹ پروژه آبرسانی در روستاها هدفگذاری شده است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به همایش فعالان فرهنگی هنری با عنوان “مثل مصطفی” در خصوص جنبه‌های فردی و عمومی زندگی ” شهید مصطفی صدرزاده”
اشاره کرد و افزود: این برنامه با حضور فعالان عرصه‌های تخصصی فرهنگ و هنر استان همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

برومندزاده به برنامه‌های سپاه فتح استان در حوزه جهاد تبیین و روشنگری نیز اشاره کرد و گفت: اجتماع بزرگ جوانان نقش‌آفرین گام دوم انقلاب اسلامی در تاریخ پنج مهر در سراسر استان به صورت هماهنگ با سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی، افزود: برگزاری نشست‌های روشنگری و بصیرتی و برپایی نمایشگاه جهاد تبیین نیز پیش‌بینی شده است.

منتشر شده در :2023/09/19 - 12:09|شناسه خبر: 87854 73 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه