امروز :دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۳:۴۸:۳۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

یادواره شهدای کهگیلویه و بویراحمد در جبهه‌های غرب و شمال‌غرب در یاسوج برگزار شد

یادواره شهدا و گردهمایی رزمندگان و نقش‌آفرینان کهگلویه و بویراحمد در جبهه‌های غرب و شمال‌غرب در یاسوج برگزار شد.

به گزارش راه ملت و به نقل از خبرگزاری دفاع‌پرس، یادواره شهدا و گردهمایی رزمندگان و نقش‌آفرینان کهگلویه و بویراحمد در جبهه‌های غرب و شمال‌غرب امروز در حسینیه ثارالله سپاه فتح در یاسوج برگزار شد.

سردار «غلامرضا جلالی» رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در این یادواره اظهار داشت: در منطقه کردستان ۴۰ هزار شهید بسیجی، ارتشی و سپاهی تقدیم انقلاب شد.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور افزود: یکی از اقوام ایران که صددرصد در جغرافیای ایران است و آن قوم لر است که مردمان آن دلیر، شجاع، دین‌دار و صادق هستند.

جلالی گفت: نقش شهادت در انقلاب اسلامی بسیار پررنگ و برای دفاع از کشور در برخی مواقع تنها راه شهادت است.

وی بیان داشت: نخستین هدف شهدا دفاع از اصل انقلاب اسلامی و هدف دوم حفظ خاک و میهن بود و این همه مصیبت تحمل کردند که یک وجب از خاک از دست نرود و هدف سوم دفاع از ارزش‌های اسلامی است.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور ابراز داشت: شهدا ارزش ملی دارند و متعلق به هیچ گروهی نیستند بلکه متعلق به کل کشور هستند و همه باید به شهدا افتخار کنیم.

جلالی ادامه داد: شهدای گمنام مدتی مخفی و گمنام هستند و بعد با انتخاب خود شناسایی می‌شوند و روح تازه‌ای در جامعه می‌دمند.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره‌ها یعنی تداوم ماموریت شهدا، چرا که شهید زنده است و ما آمدیم بگویم شهید زنده است و ارزش‌های او زنده هستند.

فرمانده پدافند غیرعامل کشور گفت: ما دو صحنه جنگ در کشور داشتیم صحنه‌ای در جنوب که خاکریز بود و خودی و دشمن مشخص و صریح و شفاف فاصله‌ای با هم داشتند و می‌جنگیدند اما جنگ در کردستان نامنظم بود یعنی در محیط درون مردم می‌جنگیدیم و خیلی سخت بود، برای مثال برای جنگ به یک روستا که ضدانقلاب در آن جمع شده بود می‌رفتیم و باید آن را آزاد می کردیم که کار سختی بود.

جلالی اضافه کرد: رزمنده‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در اکثر شهرها بودند جغرافیای این‌جا با کردستان سنخیت داشت و رزمنده‌های استان نقش زیادی در جبهه‌های کردستان داشتند.

وی با بیان اینکه این یادواره ضمن بزرگداشت شهدا گذری هم بر نوع جنگ در آن منطقه است، گفت: در کردستان یک نوع استراتژی و تفکر را در جنگ داشتیم که قابل پیاده‌سازی است و الگوی جنگ با داعش را از کردستان گرفتیم.

فرمانده پدافند غیر عامل کشور افزود: کاری که شهید حاج قاسم سلیمانی انجام داد یک برنامه برای پیشگیری از حمله داعش بود و الگویی که حاج قاسم در عراق و سوریه پیاده‌سازی کرد، عین الگوی شهید بروجردی در کردستان بود.

جلالی بیان داشت: امروز تمرکز دشمن بر درگیری مردم است و در عرصه نظامی ما بازدارندگی برای دشمن ایجاد کردیم ولی جنگ ترکیبی کار جدید و پیچیده‌ای است.

وی با بیان اینکه باید امروز بدانیم که جنگ تفاوت کرده و به درون مردم کشیده شده است و ما در سال گذشته درگیر این جنگ شدیم، تصریح کرد: فکر، ذهن، باور و رفتار مردم را از طریق رسانه‌ها عوض می‌کنند و محیط ما را با بازی‌های رایانه‌ای شبیه‌سازی می‌کنند.

فرمانده پدافند غیر عامل کشور گفت: در شرایط آشوب می‌بینیم رفتارها شبیه زامبی‌ها و بازی‌های رایانه‌ای است و امروز ما باید آگاه‌ساری کنیم که چه کسی روبه روی مردم ایستاده است.

جلالی خاطرنشان کرد: ما توانستیم به برکت خون شهدا این حادثه‌ها را جمع و آگاه‌سازی کنیم و خون شهدا مردم ما را بیدار و آگاه کرد.

وی بیان داشت: بی‌اعتنایی مردم به فراخوان‌ها و اعلام وفاداری به جمهوری اسلامی نشان از نقش ارزنده شهدا و بیداری مردم در آشوب‌ها است.

منتشر شده در :2023/09/24 - 09:09|شناسه خبر: 87924 124 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه