امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۲:۳۵:۰۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

آغاز به کار شصت و هفتمین جشنواره منطقه ای فیلم و عکس دنا در یاسوج

شصت و هفتمین جشنواره منطقه ای فیلم و عکس یاسوج عصر امروز(دوشنبه) با حضور پرشور و گسترده هنرمندان استانی و کشوری با اکران فیلم و گشایش نمایشگاه آغاز به کار کرد.

به گزارش راه ملت، امین درخشان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد و دبیر جشنواره عصر روز دوشنبه در حاشیه این جشنواره اظهار کرد: امروز شاهد آغاز به کار یک جشنواره مهم و معتبر به میزبانی استان کهگیلویه و بویراحمد هستیم.
«امین درخشان» افزود: یک هزار و ۲۸ اثر در دو بخش فیلم و عکس به دبیرخانه جشنواره در استان کهگیلویه و بویراحمد ارسال شده است.
وی تاکید کرد: فیلم ها در چهار بخش فیلم داستانی، مستند، تجربی و بخش پویانمایی هستند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در بخش عکس (عکس و تک عکس) نیز ۸۰۰ اثر به دبیرخانه ارسال شده و آثار زیادی در بخش عکس مربوط به استان های ارومیه، آذربایجان و مرکزی بوده است.
وی تاکید کرد: برگزاری چنین جشنواره ای فرصت خوبی برای معرفی استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان پایتخت طبیعت است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: این جشنواره از سوم تا ششم مهرماه امسال به میزبانی انجمن سینمای جوانان ایران در یاسوج برگزار می‌شود.
در این جشنواره هنرمندانی از ۱۰ استان همدان،ایلام، کرمانشاه، فارس، خوزستان، آذربایجان غربی، لرستان، مرکزی، خراسان شمالی و کهگیلویه و بویراحمد حضور دارند.
محمد حمزه‌ای، رضا دانشپژوه، لیلی عاج، مهدی غلامی سوق، مهدی فردقادری، مهدی فرودگاهی و سید غلام‌رضا نعمت‌پور فیلم های راه‌یافته به بخش‌های رقابتی این جشنواره را داوری می‌کنند.
جواد پورصمد، حسن غفاری و رئوف محسنی شرق نیز داور عکس‌های متقاضی حضور در شصت‌وهفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان یاسوج هستند.
این رویداد سینمایی به دلیل همزمانی با سفر استانی رییس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد و فرارسیدن ماه محرم و صفر به مهرماه موکول شد.

منتشر شده در :2023/09/25 - 10:09|شناسه خبر: 87928 73 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه