امروز :دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۳:۲۵:۰۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد:

فعالیت شعب و کارگزاری‌های تأمین اجتماعی استان در روزهای ۳۰ و ۳۱ مرداد تا ۷ بعدازظهر

شعب و کارگزاری‌های سازمان تأمین‌اجتماعی در روزهای ۳۰ و ۳۱ مرداد تا ساعت ۷ بعدازظهر برای پرداخت حق بیمه کارگاه‌های مشمول قانون تأمین‌اجتماعی دایر خواهند بود.

به گزارش راه ملت؛ مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد با اعلام این خبر گفت: این اقدام به‌منظور همکاری با کارفرمایان در زمینه پرداخت بموقع حق بیمه در روزهای پایانی ماه انجام می‌شود.
     رسول چراغ سحر اظهار داشت: کارفرمایان برای پرداخت حق بیمه نیازی به مراجعه حضوری به شعب و کارگزاری ها ندارند و می توانند در سامانه خدمات غیرحضوری این سازمان به نشانی es.tamin.ir  حق بیمه کارکنان خود را پرداخت کنند.
     وی افزود: در موارد خاص و برای رفع نواقص و اشکالات احتمالی، کارفرمایان می‌توانند با مراجعه به شعب و کارگزاری‌های تأمین‌اجتماعی نسبت به پرداخت حق بیمه اقدام کنند.
     چراغ سحر گفت: هماهنگی لازم برای تمدید فعالیت شعب بانک رفاه کارگران نیز هم زمان با افزایش ساعت کار شعب و کارگزاری‌های سازمان تأمین‌اجتماعی در روزهای پایانی ماه به عمل آمده است.
     مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: با توجه به این که مهلت استفاده کارفرمایان از طرح بخشودگی جرایم بیمه ای روز ۳۱ مردادماه جاری به اتمام می رسد، انتظار می رود کارفرمایانی که دارای بدهی حق بیمه مربوط به سال های گذشته هستند، در فرصت باقی مانده نسبت به ثبت درخواست و تعیین تکلیف بدهی بیمه ای کارگاه خود اقدام کنند.
     وی گفت: کارفرمایان برای استفاده از این طرح باید به سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی به نشانی es.tamin.ir مراجعه و درخواست خود را به منظور استفاده از بخشودگی جرایم بیمه ای ثبت کنند.
     به گفته وی کارفرمایان متقاضی استفاده از بخشودگی جرایم بیمه‌ای می‌توانند اصل بدهی بیمه‌ای خود را به صورت نقدی پرداخت و یا با توافق با شعب این سازمان، آن را تقسیط کنند.

منتشر شده در :2023/09/27 - 01:09|شناسه خبر: 87982 140 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه