امروز :شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۹:۲۴:۰۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

در همایش گرامی داشت هفته دفاع مقدس عنوان شد:

اقتدار کنونی کشور نتیجه پایداری ملت ما در دوران دفاع مقدس است

مراسم گرامی داشت هفته دفاع مقدس با حضور کارکنان و ایثارگران بخش های بیمه ای و درمانی سازمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار شد.

به گزارش راه ملت؛ در این مراسم حجت الاسلام داستار عضو دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی به تحلیل ریشه ها و علل تاریخی وقوع انقلاب اسلامی پرداخت و جنگ تحمیلی هشت ساله را نتیجه استقلال خواهی و بیگانه ستیزی ملت ایران دانست .

حجت الاسلام داستار با بیان رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان اظهار داشت : ثمره این رشادت ها و فداکاری ها قدرت دفاعی و بازدارندگی امروز ما در برابر دشمنان و متجاوزان است و ما به این دستاوردها مباهات و افتخار می کنیم.

وی افزود: رزمندگان و ایثارگران عزیز ما در روزگار سرنوشت ساز دفاع مقدس حافظ عزت و آزادگی ملت بزرگ ایران بودند و آرامش امروز ما مرهون ازخودگذشتگی و جانفشانی رزمندگان و شهدای والامقام است.

حجت الاسلام داستار گفت: بازشناسی و انتقال این فرهنگ متعالی ایثار و شهادت به نسل های آینده از وظایف اصلی ما در همه سنگرهاست.

وی واژه دفاع مقدس را حامل پیام های بلند و ارزشمند دانست و افزود: ملت ما در دوران دفاع مقدس تاوان استقلال خواهی و آزادی خواهی خود را داد و آغازگز جنگ نبود ، بلکه از آرمان های متعالی و خاک خود دفاع کرد و سرانجام دنیا و سازمان ملل به این امر شهادت داد.

در این مراسم رسول چراغ سحر مدیرکل تاتمین اجتماعی استان با گرامی داشت هفته دفاع مقدس گفت: اقتدار کنونی کشور نتیجه پایداری ملت ما در دوران دفاع مقدس است.

دکتر محمودیان مدیر درمان تامین اجتماعی استان نیز در این مراسم اظهار داشت: دفاع مقدس دورانی طلایی و درس آموز برای ملت ما و نسل های آینده است وما هر چه از دوران دفاع مقدس فاصله می گیریم، از لحاط معرفتی باید بیشتر خودمان را نزدیک به آن دوران کنیم .

در این مراسم از پنج ایثارگر شاغل در بخش های بیمه ای و درمانی تامین اجتماعی استان تجلیل به عمل آمد.

منتشر شده در :2023/09/27 - 01:09|شناسه خبر: 87984 120 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه