امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۸:۴۶:۰۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

با حضور فرمانده سپاه فتح استان:

رزمندگان دوران دفاع مقدس در بانک سپه کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند

رزمندگان دوران دفاع مقدس بانک سپه استان همزمان به ششمین روز از هفته دفاع مقدس و در مراسمی با حضور فرمانده سپاه فتح استان و مدیریت شعب بانک سپه منطقه کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی بانک سپه ، شاهرخ امیریان مدیر شعب بانک سپه منطقه کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم ضمن خیرمقدم به فرمانده سپاه فتح و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: ۳۱ شهریور ۵۹ دشمنان قسم خوره نظام و کشورهای غربی صدام نادان مغرور را به انواع تجهیزات و تسلیحات نظامی مجهز و حمله ناجوانمردانه ای را علیه کشورمان آغاز کردند.
وی بیان کرد: معجزه دوم، دفاع مقدس هشت ساله بود که در تاریخ به یادگار خواهند ماند و برگ زرینی در تقویم ایران اسلامی رقم زد.
امیریان ابراز داشت: جوانان غیور ما در حالی که هیچ سلاح و مهماتی در اختیار نداشتند و به گفته کارشناسان از سیم خاردار نیز محروم بودند، با رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی ره و رزمندگان جان برکف در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی کردند.
مدیریت شعب بانک سپه منطقه کهگیلویه و بویراحمد افزود: خداوند تقدیر را بر این قرار داد که نهال نورس انقلاب اسلامی با خون شهدا آبیاری شود و آن نهال نورس امروز به یک درخت تنومند تبدیل شده است به طوری که هر مسئله ای که در دنیا مطرح می شود یک سر آن به ایران اسلامی متصل است.
وی ابراز داشت: جوانان دیروز نسلی را تربیت کردند که در عرصه های مختلف جنگ نرم و حوزه های پزشکی و هسته ای و سایر بخش ها حرف برای گفتن دارند.
امیریان گفت: بانک سپه از اولین روزهای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس دوشادوش رزمندگان اسلام در سنگر اقتصادی حرکت کرد و امروز نیز به عنوان یک بانک مهم در سطح ملی و بین‌المللی می درخشد.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تقدیر از پیشکسوتان جهاد و شهادت در بانک سپه،  گفت: در تمامی ادارات و نهادهای استان کهگیلویه و بویراحمد نشانی از رزمندگان، ایثار گران و یادگاران آنها وجود دارد.
سردار حمید خرم دل افزود: حضرت امام خمینی ره فرمودند” جنگ برای ما یک نعمت بود ” ، شاید این بیان امام با نگاه مادی واقعیت ندارد اما با نگاه معنوی به این سخن می توان دریافت که جنگ برای ما برکات زیادی داشته است.
وی ابراز داشت: اگر امروز تولید کننده هواپیما، پهپاد و موشک و … هستیم همه از برکات دفاع مقدس است.
خرم دل به برنامه ریزی های دشمن در اغتشاشات اخیر اشاره کرد و گفت: این برنامه ریزی ها به گونه ای حساب شده و دقیق انجام شده بود که مقام معظم رهبری هم آنها را تحسین کرد اما علیرغم این همه دسیسه تیر آنها به سنگ خورد.
وی افزود: در آینده زوایای بیشتری از توطئه ها و برنامه ریزی های دشمن علیه کشور ما آشکار خواهد شد که چه اتفاقات تلخ و ناگواری را می خواستند رقم بزنند.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه دشمنان بزرگی داریم یادآور شد: دشمن بزرگ برای ما یک فرصت برای انجام کارهای بزرگ و رسیدن به پیشرفت است.
خرم دل با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا به امنیت بالایی رسیده است ،افزود: ۳۵ پایگاه نظامی آمریکایی در منطقه وجود دارد و و دشمنان زیادی نیز در اطراف داریم اما با اشراف کامل امنیت کشور برقرار است.
وی گفت: دشمن سال گذشته با تمام توان به میدان آمد اما نتوانست هیچ غلطی کند و برنامه ریزی کرد تا با توسل به ترور و ایجاد ناامنی و تخریب مناطق حساس کشور همه چیز را مختل کند اما عوامل این ناامنی ها همه دستگیر شدند.
در این آیین تابلوی اهدایی و لوح سپاس آیت اله ابراهیمی؛ مدیرعامل بانک سپه کشور به سردار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح استان اهدا شد.
همچنین به مناسبت هفته دفاع مقدس از رزمندگان عرصه جهاد و شهادت بانک سپه کهگیلویه و بویراحمد با اهدای لوح و هدایایی تجلیل شد.

منتشر شده در :2023/09/27 - 09:09|شناسه خبر: 87997 120 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه