امروز :جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۰:۱۳:۳۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

اداره کل آموزش فنی و حر فه ای استان میزبان مسابقات ورزشی منطقه ای کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری مسابقات ورزشی منطقه ای کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با عنوان” جام شهدای مهارت” به میزبانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد و در دو گروه بانوان و آقایان به مدت۳ روز خبر داد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان با اعلام این خبر افزود:به منظور صیانت از تندرستی جسمی و روانی کارکنان برنامه مسابقات ورزشی کارکنان در سطح منطقه ای و کشوری هر ساله برگزار می گردد که از اهداف این مسابقات می توان به ایجاد فضای فرهنگی و ورزشی بین کارکنان، توسعه و ترویج دوستی،ایجاد روحیه نشاط و شادابی، توسعه ورزش های همگانی و ارتقای سلامت روحی و جسمی کارکنان و غیره اشاره نمود.
سید نورالله هدایت اظهار داشت:برهمین اساس مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در سراسر کشور از ۲۰ شهریور ماه تا ۲۰ مهرماه به صورت منطقه ای برگزار می گردد که ما افتخار داریم میزبان استان های خوزستان، بوشهر، مرکزی و چهارمحال بختیاری باشیم.
وی تصریح کرد:رشته های ورزشی این دوره از مسابقات در بخش آقایان شامل فوتسال، والیبال، تنیس روی میز، دارت و شطرنج و در بخش بانوان والیبال، تنیس روی میز، دارت و شطرنج می باشد.
هدایت با بیان اینکه ورزش تاثیر و نقش مهمی در شادابی و ایجاد انگیزه کارکنان دارد، بیان داشت: در استان کهگیلویه و بویراحمد این مسابقات از ۱۵ تا ۱۷ مهرماه در دو بخش آقایان و بانوان به صورت همزمان برگزار می گردد که تیم های برتر در رشته فوتسال و والیبال و نفرات برتر در رشته های دارت، تنیس روی میز و شطرنج به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.
وی در پایان این خبر گفت: جا دارد از همین رسانه از استانداری استان، ادارات کل ورزش و جوانان و آموزش و پرورش استان که در زمینه برگزاری این مسابقات همکاری لازم را داشتند، تقدیر و تشکر نمایم.

منتشر شده در :2023/10/04 - 12:10|شناسه خبر: 88095 137 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه