امروز :یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۴:۵۴:۳۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

نصیرالاسلامی ؛

اجرای بیش از ۱۲۰برنامه در هفته وقف استان کهگیلویه و بویراحمد/ همایش یاوران وقف ویژه برنامه شاخص هفته وقف استان کهگیلویه و بویراحمد

حجت الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از صد و بیست برنامه همزمان با هفته‌ وقف در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش راه ملت، حجت الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همزمان با هفته وقف در استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از صد و بیست برنامه در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برگزاری همایش استانی یاوران وقف در شهرستان بویراحمد و برگزاری همایش یاوران وقف در شهرستان های گچساران ، کهگیلویه و باشت همراه با تجلیل از خیرین و واقفین خیراندیش از برنامه های شاخص اجرا شده در هفته وقف در استان کهگیلویه و بویراحمد می باشد.

حجت الاسلام عباس نصیرالاسلامی گفت: غبارروبی بیست بقعه متبرکه در سطح استان، بازدید مسئولان استانی و شهرستانی اوقاف و امور خیریه از بقاع متبرکه، برگزاری محافل انس با قرآن کریم در بقاع متبرکه شاخص استان و برگزاری جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق علیه السلام در بقاع متبرکه شاخص استان از جمله برنامه های اجرا شده در هفته وقف است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از صدا و سیمای استان و اصحاب رسانه و قلم گفت: حضور در برنامه زنده تلویزیونی گفتگو شبکه دنا و برگزاری نشست خبری با حضور اصحاب رسانه و قلم استان و انجام تبلیغات محیطی در سطح استان از جمله برنامه ها اجرا شده است و از اصحاب رسانه و قلم استان درخواست میکنم برای ترویج و تبلیغ فرهنگ وقف هر چه بیشتر یاریگر این اداره کل باشند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: وقف یک قطعه زمین همزمان با هفته وقف در شهرستان باشت توسط سرکار خانم شهربانو امیان پور و توزیع بسته های مهر تحصیلی در بین دانش آموزان روستای عنا در جوار امامزاده سید فخرالدین احمد علیه السلام و روستای سرآب‌بیز در جوار امامزاده سید محمد علیه‌السلام، غبارروبی گلزار شهدا در جوار بقاع متبرکه استان، حضور جمعی در نماز جمعه، برگزاری نشست های تخصصی وقف، ویژه برنامه قرار دوازدهم، طرح مهر تحصیلی و برگزاری نشست بصیرتی خانواده کارکنان اداره کل اوقاف و امور خیریه استان از جمله فعالیت های انجام شده است.

حجت الاسلام نصیرالاسلامی گفت: مرحله مقدماتی کشوری چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با حضور هشت شرکت کننده بصورت ضبط تصویری برگزار شد و نتایج آن به زودی اطلاع رسانی می شود.

حجت الاسلام عباس نصیرالاسلامی گفت: فعالیت های عمرانی در بقاع متبرکه استان از جمله بقعه متبرکه امامزاده بی بی حکیمه سلام الله علیها شهرستان گچساران،امامزاده شاه فرج الله علیه السلام شهر یاسوج، امامزاده بی بی زهرا خاتون سلام الله علیها روستای کره، بقعه متبرکه امامزاده سید محمد علیه‌السلام شهر سی سخت، بقعه متبرکه امامزاده شمس الدین علیه السلام شهرستان باشت، بقعه متبرکه امامزاده سید محمد علیه‌السلام روستای سرآب بیز شهرستان باشت، بقعه متبرکه امام‌زاده محمود علیه‌السلام شهرستان کهگیلویه، امامزادگان سید ابراهیم علیه السلام و سید اسدالله علیه السلام شهرستان بهمئی، امامزاده عبدالله علیه السلام شهر یاسوج و … در حال انجام است.

حجت الاسلام نصیرالاسلامی گفت: پروژه خلیج فارس موقوفه مرحوم طاهری شهر یاسوج از بزرگترین پروژه های عمرانی در حال انجام در سطح اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد می باشد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: اوقاف و امور خیریه استان به فقراء و نیازمندان از محل موقوفات مرتبط در سال ۱۴۰۱ به تعداد ۱۴۵۸ نفر و مبلغ ۵۷۴۳۶۶۰۰۰۰ریال و در شش ماهه اول سال ۱۴۰۲ به تعداد ۸۱۳ نفر مبلغ ۴۰۶۰۵۱۰۰۰۰ریال کمک کرده است.

منتشر شده در :2023/10/13 - 11:10|شناسه خبر: 88248 107 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه