امروز :یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۲:۲۶:۳۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی:

۷۰ هزار میلیارد ریال از اعتبار مصوب سفر دوم دولت به بویراحمد، دنا و مارگون تخصیص می‌یابد/به دنبال شایسته سالاری هستم

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی،گفت:

به گزارش راه ملت؛ مهدی روشنفکر در نشست با خبرنگاران بخشی از عملکرد ۳ ساله خود را تشریح کرد.

وی در این نشست نسبت به برخی از رفتارهای دو جریان سیاسی چپ و راست منتقد بود،‌ اظهار داشت: در  اساسنامه ندای وحدت به این موضوع اشاره کرده‌ام افراطی‌گری‌های هر دو جریان باعث وضعیت کنونی شده است مغزهای زیادی را فراری دادند و شایسته سالاری را نادیده گرفتند.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: آنها سرمایه‌سوزی کردند اما به جای اینکه عذرخواهی کنند ما را متهم می‌کنند رسانه‌ها باید این مسائل را در استان دنبال کنند باید چهره‌ها به خوبی تحلیل شوند تا معلوم شود واقعیت چیست.

وی،بیان کرد: کدام یک از آن دو جریان سیاسی اکنون در استان ما پاسخگو هستند، همین‌ها از بدو ورود ما به مجلس تخریب‌ها را آغاز کردند ما نیز با همه این تخریب‌ها هیچ‌گاه به دنبال شکایت و یا حذف نبودیم.

روشنفکر با بیان اینکه عده‌ای دست به تخریب می‌زنند، گفت: تاکنون اجازه شکایت از هیچ کس را نداده ام و حتی یک مورد که بدون اطلاع من شکواییه‌ای انجام شد، پس از اطلاع، شخصا به قاضی پرونده زنگ زدم و خواستار مختومه شدن آن پرونده شدم. هیچوقت دنبال حذف دیگران نبودم.

وی با اشاره به اینکه هزینه انجام عملیات اجرایی در بخش‌های مختلف به ویژه پروژه‌های عمرانی نسبت به چند سال گذشته با وجود تورم موجود، بسیار سنگین است، گفت: اگر در ادوار گذشته و با فروش نجومی نفت برخی از پروژه‌ها مدیریت می‌شد هزینه آن زمان پنج درصد هزینه فعلی بود.

نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی، گفت: از سال ۹۹ تاکنون ۳۰ پروژه در حوزه راه و شهرسازی برگزار شده‌است و در این حوزه ۱۹ پروژه با اعتبار اولیه بالغ بر هزار و ۴۶۶ میلیارد تومان در دست اقدام است.

وی، بیان کرد: مسیر ارتباطی پاتاوه به دهدشت یکی از مهم‌ترین پروژه‌های راهسازی استان و کشور نقش به‌سزایی بر توسعه و حمل و نقل جاده‌های منطقه دارد.

روشنفکر به اختصاص اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان گریزی زد و افزود: در سفر اول ریاست جمهوری به استان کهگیلویه و بویراحمد ۵۰۰ میلیارد تومان جهت احداث، بهسازی، آسفالت و تکمیل پلها و جاده‌های روستایی برای کل استان اختصاص داده شد.

وی، ابراز کرد: در سفر اول مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان جهت اصلاح و رفع نقاط حادثه‌خیز استان، ۱۰ میلیارد تومان برای تکمیل پل سوم بشار، ۵۰ میلیارد تومان جهت تعریض محور یاسوج به شیراز،  ۱۰۰ میلیارد تومان جهت تعریض محور _ یاسوج سمیرم، ۲۰ میلیارد تومان اعتبار جهت ایمن‌سازی تقاطع تنگ مهریان و ۱۰۰ میلیارد تومان جهت بهسازی محور سپیدان باغچه سادات سرفاریاب اختصاص داده شد.

روشنفکر، اظهار داشت: در سفر دوم ریاست جمهوری ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار به راه‌های شهرستان بویراحمد اختصاص یافت که شامل ۱۰۰ میلیارد تومان برای احداث پل بنسنجان، ۱۰ میلیارد تومان جهت تکمیل فرودگاه یاسوج، ۴۰ میلیارد تومان جهت تکمیل پل سوم بشار یاسوج اختصاص یافت.

وی، بیان کرد: طراح ۱۱ سوال در مجلس بودم و ۷۳۹ تذکر را امضا کردم و خودم طراح ۲۰ تذکر در مجلس بودم.

روشنفکر، عنوان کرد: تعداد ۱۳ استیضاح را امضا کردم و ۱۴۴ طرح توسط من برای بررسی و تبدیل به قانون مطرح شده است.

گفتنی است نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در این نشست به خبرنگاران قول داد که در نشستی که هفته آتی برگزار می‌شود پاسخگوی سوالات همه خبرنگاران باشد.

منتشر شده در :2023/10/14 - 05:10|شناسه خبر: 88281 138 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه