امروز :جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۱:۱۵:۵۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

در روز ملی صادرات، انجام شد؛

راه‌اندازی مجدد کارخانه شهد ناب

مدیرکل صنعت،معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت:کارخانه شهدناب، یکی از کارخانه های خوش‌نام در بحث تولید داخلی و صادرات استان است که بعد از چند جلسه با دستگاه‌های نظارتی، حاکمیتی، و خدمات‌رسان ذی‌ربط مجددأ راه‌اندازی شد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد؛ ب بهانه احیای واحد تولیدی صنعتی و صادراتی استان کریم روزبهان مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان در بازدید از کارخانه شهدناب در روز ملی صادرات، این روز را به تلاشگران عرصه تولید و تجارت و بویژه به صادر کنندگان محصولات صنعتی استان تبریک گفت.

روزبهان در ابتدا با یادآوری اتفاقات اخیر برای فلسطین مظلوم و تببین مواضع ایران اسلامی و بویژه جامعه صنعتی معدنی و تجار، بازاریان و اصناف استان، اظهار کرد: دل مسلمین جهان و تمامی آزادی خواهان برای اتفاقات اخیر در سرزمین های اشغالی فلسطین بویژه در نوار غزه به درد آمده ، حمایت قاطع خود را از مردم و مجاهدان جنبش انقلابی حماس، مبارزان درگیر در جبهه حق علیه باطل و جنایتکاران رژیم خائن و ظالم اعلام نموده و این جنایات را به‌شدت محکوم کرد.
روزبهان با تبریک روز ملی صادرات گفت: صادرات یکی از عناصر کلیدی در توسعه اقتصاد کشور می‌باشد و به تمام تولید کنندگان و بازاریان استان این روز مهم را تبریک عرض می‌کنم.
وی در جریان بازدید از کارخانه شهدناب، گفت: کارخانه شهدناب، یکی از کارخانه های خوش نام در بحث تولید داخلی و صادرات استان است که به لطف خداوند و الگو گرفتن از فرمایشات مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه مدظله العالی و پیروی از شعار سال ((مهار تورم و رشد تولید))، بعد از دهها جلسه با دستگاه‌های نظارتی، حاکمیتی، و خدمات رسان ذی ربط مجددأ راه‌اندازی شد.
روزبهان،گفت: اداره کل صمت استان از تمامی ظرفیت های قانونی حمایتی برای حمایت از سرمایه گذاری در بخش صنعت معدن و تجارت استان بهره گیری خواهد نمود و تمامی این حمایت ها را برای راه اندازی واحدهای تولیدی صنعتی راکد و احیای این صنایع به کار خواهد بست .
وی در پایان برای حمایت از سرمایه گذاری در بخش صنعت و معدن از همه متقاضیان سرمایه گذاری در این بخش دعوت به عمل آورد و اظهار داشت: شرایط استان برای انجام فعالیت های تولیدی آماده است و مسئولان استان پای کارند تا از این بخش مهم اقتصادی حمایت همه جانبه به عمل آید.

منتشر شده در :2023/10/21 - 04:10|شناسه خبر: 88376 277 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه