امروز :جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۷:۰۶:۴۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛

مسابقه “خاطره‌نویسی، عکاسی و دلنوشته کرونایی” ویژه کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی و در بخش آزاد برگزار می‌شود

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: مسابقه خاطره نویسی، عکاسی و دلنوشته کرونایی ویژه کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی استان وهمچنین در بخش آزاد(عموم)برگزار می شود.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ ذوالفقار دیودل افزود: داوطلبان می‌توانند خاطرات خود را در قالب فایل word حداکثر در ۲ صفحه A4 به واتساپ یا ایتا شماره ۰۹۱۷۷۴۳۸۸۴۸ ارسال نمایند.
وی اذعان داشت: در بخش مسابقه خاطره نویسی به رتبه اول ۳ میلیون تومان به رتبه دوم ۲ میلیون تومان، به رتبه سوم یک میلیون تومان و به رتبه های چهارم و پنجم مبلغ ۵۰۰ هزار تومان تعلق خواهد گرفت.
وی تاکید کرد: در بخش‌های دلنوشته و عکاسی نیز پس از داوری به سه اثر برگزیده جوایزی به رسم یادبود و به همه آثار ارسالی لوح تقدیر با امضای ریاست دانشگاه اهدا خواهد شد.
دیودل یادآور شد: موضوع این مسابقات آزاد بوده و داوطلبان تا روز ۸ آبان ماه ۱۴۰۲ جهت ارسال آثار خود به دبیرخانه مهلت دارند. (مهلت ارسال آثار تمدید نخواهد شد.)
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: شرکت کنندگان میتوانند آثار خود را به صورت حضوری نیز به روابط عمومی ستاد دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ارسال نمایند.

منتشر شده در :2023/10/24 - 09:10|شناسه خبر: 88401 175 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه