امروز :چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۴:۲۲:۳۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

پیام تبریک قائم مقام و معاون پشتیبانی، اداری و توسعه‌ منابع انسانی شرکت کیمیدارو به مناسبت انتصاب مدیر کل جدید صمت استان

قائم مقام و معاون پشتیبانی،اداری و توسعه‌ منابع انسانی شرکت کیمیدارو طی پیامی انتصاب مدیر کل جدید صنعت،معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد را تبریک گفت.

به گزارش راه ملت؛ قائم مقام و معاون پشتیبانی،اداری و توسعه‌ منابع انسانی شرکت کیمیدارو طی پیامی انتصاب مدیر کل جدید صنعت،معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است؛

باسمه تعالی

برادر ارجمندم جناب آقای سید امیر تیمور موسویان مدیرکل محترم صنعت، معدن و تجارت استان

با سلام و احترام

انتصاب بجا و شایسته جنابعالی که نشان از لیاقت و توانمندی و تجربه کاری قریب به سه دهه در حوزه های مختلف صنعت و معدن و تجارت می‌باشد را صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم. لازم است از زحمات و تلاش‌های جناب آقای دکتر احمدزاده استاندار فرهیخته و فهیم استان که به دردها و رنج‌های پیش روی آن اداره کل واقف بودند و با کسب اعتماد وزیر کاردان و متخصص صنعت، معدن و تجارت جناب آقای دکتر علی آبادی، این مسئولیت مهم را به جنابعالی واگذار نمودند، تشکر و قدردانی ویژه به عمل آورد؛ امیدوارم در ادامه مسیر خدمتتان و در سایه توجهات حضرت ولی عصر (ع) همواره موفق باشید و با استفاده از نیروهای متخصص و نخبه آن اداره کل زمینه رشد و تعالی حوزه‌های مختلف اقتصادی در بخش‌های صنعت و معدن و تجارت را بر اساس ظرفیت های بالقوه استان فراهم نمائید.

سید حشمت‌الله صمیمی دوست

قائم مقام و معاون پشتیبانی،اداری و توسعه‌ منابع انسانی شرکت کیمیدارو

منتشر شده در :2023/10/27 - 08:10|شناسه خبر: 88461 228 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه