امروز :پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۵:۰۷:۲۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

نمایش نسناس به جشنواره منطقه‌ای تئاتر فجر راه یافت

نمایش تولیدی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد به عنوان اثر برتر سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد.

به گزارش راه ملت؛مسئول واحد نمایش حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: نمایش”نسناس” به نویسندگی و کارگردانی مسلم نارکی به عنوان اثر برتر سی و پنجمین جشنواره استانی انتخاب شد.
اکبر آیین در تشریح جزئیات تئاتر نسناس گفت:این نمایش با بهره گیری از آیین های نمایشی و فرهنگ بومی کهگیلویه و بویراحمد به زندگی یک خانواده روستایی و عشایری پرداخته است.
وی ادامه داد: نمایش نسناس در طراحی لباس عنوان برگزیده،طراحی صحنه رتبه دوم، در نمایشنامه نویسی رتبه سوم و در کارگردانی رتبه دوم را کسب کرد.
وی افزود: خانم ستایش جعفری نیز رتبه سوم بازیگری زن را به دست آورد و نمایش نسناس در مجموع به عنوان یکی از دو اثر برتر جشنواره معرفی شد.
آیین گفت: این نمایش در مرحله بعد در جشنواره منطقه‌ای حضور پیدا می‌کند و در صورت انتخاب در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر اجرا خواهد داشت.
نمایش‌های نسناس و معرکه، محصول واحد نمایش‌ حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد در بخش‌های صحنه‌ای و خیابانی سی و پنجمین جشنواره تئاتر استانی کهگبلویه و بویراحمد به روی صحنه رفتند.

منتشر شده در :2023/11/19 - 01:11|شناسه خبر: 88702 142 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه