امروز :یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۸:۴۰:۱۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

نشست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت ایران

نشست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت ایران برگزار شد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد، نشست مشترک معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت ایران و سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان برگزار شد.

سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان در این دیدار ضمن تشکر از حساسیت سازمان توسعه تجارت ایران در خصوص آموزش مقررات صادرات و واردات به تجار افزود: این فرصت های خدمت، لطف خداوند است که شامل همه ما شده است و به صورت شبانه روزی،باید پای کار باشیم و تمام توان خود را برای راه گشایی از مشکلات مردم به کار می‌گیریم.
معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری در این نشست ضمن بیان اینکه آموزش تا پایان عمر بر ما واجب است، گفت: تجارت یک امر تاریخی است و با آغاز بشریت و درکنارش نهادهایش شکل گرفت. خدا را شاکریم که تیم قوی برای اقتصاد شکل گرفته و در حوزه کشاورزی، سردخانه ۳۶ هزار تن در حال ساخت داریم و همچنین، ۱۶ طرح بزرگ داریم که ۱۰ تا از آن ها در ۴ سال آینده به بهره‌داری برسند و همچنین، در حوزه گلخانه ۱۳۷ هکتار گلخانه در حال زیر ساخت که بخشی از آن هم واگذار شده است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری با اشاره به اینکه بالاترین نرخ مشارکت در جنگ و شهادت از این استان است، گفت: صادرات و واردات در جنبه خرد و کلان است و افزایش این نشست ها سبب می‌گردد، استان را یک گام به جلو ببریم.
خانم باقری مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت نیز در این نشست استان کهگیلویه و بویراحمد را دارای پتانسیل های بالا دانست و گفت: تجارت راه تنفس اقتصاد کشور است و با وجود تمام‌ سختی‌ها، باید تلاش کنیم کمبود ها و کاستی ها را برطرف کنیم و بل تلاش در شرایط سخت بهتر می‌ توان رشد کرد.

منتشر شده در :2023/12/13 - 02:12|شناسه خبر: 88940 98 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه