امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۸:۳۱:۳۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

نشست کمیته جمع‌آوری اسناد و آثار شهدا و ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

جلسه کمیته جمع آوری اسناد و آثار شهدا و ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش راه ملت؛ جلسه کمیته جمع آوری اسناد و آثار شهدا و ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد در روز چهارشنبه ۲۹ آذرماه ۱۴۰۲ با حضور اعضای کمیته درسالن شهید هدایت الله طیب اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.
حجت الاسلام خرمروز نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد در ابتدای این نشست به بیان اهمیت اجلاسیه شهدای و کمیته جمع آوری اسناد و آثار شهدا پرداختند و خواستار تسریع در انجام فرایند جمع آوری اسناد شهدا و ایثارگران شدند.

رضا پارسیان نژاد مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص اهمیت این کمیته مطالبی را بیان کرد و گفت: کمیته جمع آوری یکی از مهم ترین کمیته ها که وظیفه آن علاوه بر ثبت و جمع آوری اسناد و آثار شهدا و نگهداری و طبقه بندی آنها ست که سایر کمیته ها بر اساس بانک اطلاعات این کمیته برنامه های خود را در راستای دومین  اجلاسیه ملی شهدای شهدای استان صورت می دهند.

وی افزود:ضرورت توجه به آمار واحد و همچنین جلوگیری از موازی کاری می تواند علاوه بر تسریع در انجام امور نتایج مطلوب تری بدست آورد.

پارسیان اعلام کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران با تمام ظرفیت در کنار سپاه پاسداران و کنگره شهدا آمادگی همکاری در همه زمینه ها من جمله فعالیت های فرهنگی و هنری و یادواره و تجلیل و تکریم از ایثارگران را دارد.

سید ابوذر دیماد معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در ادامه  موضوعات مرتبط با جلسه و دستور کار جلسه را نیز مطرح کرد و فعالیت های صورت گرفته این کمیته و هم چنین تعداد جلسات برگزار شده را برای اعضای جلسه تشریح کرد.

  سرهنگ مثنوی دبیر کنگره سرداران و شهدای استان نیز در ادامه با بیان  تشریح  برنامه های کنگره شهدا در راستای اجلاسیه خواستار هماهنگی بیشتر بین دستگاه ها و ضرورت بازنگری در نحوه جمع آوری شدند. 

وی پیشنهاد کرد جلسه تسریع در انجام فرایند جمع آوری اطلاعات جلسه ای مشترک بین بنیاد شهید و کنگره‌ شهدا  و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس برگزار شده و مسیر و نحوه  جمع آوری اطلاعات یکپارچه سازی و برای اجرای به  سایر دستگاه های اداری ارسال شود.

در ادامه نمایندگان  سایر دستگاه‌های من جمله صدا و سیما ، دانشگاه علوم پزشکی ، حوزه هنری ، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ، امور ایثارگران ارتش ، فرهنگ و ارشاد اسلامی ، سپاه فتح استان  و سازمان تبلیغات اسلامی نقطه نظرات خود را در این خصوص مطرح کردند.

لازم به ذکر است این کمیته یکی از کمیته های اجلاسیه ملی سرداران و شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد است که ریاست آن بعهده بنیاد شهید  و امور ایثارگران است.

گفتنی است دومین اجلاسیه ملی سرداران و شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد در مهرماه ۱۴۰۳  برگزار می شود.

منتشر شده در :2023/12/20 - 10:12|شناسه خبر: 89024 122 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه