امروز :پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۰:۱۴:۵۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

تشریح برنامه های کمیته تبلیغات محیطی و فضاسازی کنگره ملی شهدای استان+تصاویر

سومین جلسه کمیته تبلیغات محیطی و فضاسازی «دومین کنگره ملی سرداران شهید و شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد» به ریاست کیوان آشنا و حضور اعضای کمیته برگزار شد.

به گزارش راه ملت و به نقل از پیوارنیوز؛ کیوان آشنا شهردار یاسوج و رئیس این کمیته با کسب نظر اعضای کمیته و نمایندگان ادارات، به تشریح برنامه های پیش بینی شده توسط این کمیته پرداخت.

آشنا ساخت المان های شهری با موضوع شهادت و ایثار را از مهمترین برنامه های پیش بینی شده عنوان کرد و گفت: پیش بینی ساخت چند المان با موضوعات اعزام، پلاک، شهدا و ایثار در دستور کار قرار خواهد گرفت که پس از انجام پیش طرح ها و برآوردهای ساخت مجددا در کمیته و سپس در کنگره مطرح خواهد شد.

رئیس کمیته تبلیغات محیطی و فضاسازی کنگره ملی سرداران شهید از ایجاد دیوار نگاره ای بزرگ در شهر یاسوج خبر داد و گفت: یکی دیگر از مهمترین برنامه های این کمیته ساخت دیوارنگاره جهت این کنگره ملی و استفاده در سایر ایام و مناسبت های سال است که تیمی مجرب به لحاظ طراحی، ساختار و جانمایی آن، پیگیری و گزارش خواهند داد.

شهردار یاسوج گفت: نورپردازی میادین و بلوارها در دستور کار این کمیته است که در ایام برگزاری کنگره با نورپردازی فضای شهر با برنامه عجین شود.

آشنا اضافه کرد: پخش سرودها و تصنیف های مربوط به دفاع مقدس یکی دیگر از برنامه های پیش بینی شده است که باید زیرساخت های لازم در سطح شهر ایجاد شود.

وی ابراز داشت: دیوارنگاری و خط گرافی در محیط شهری و ادارات و همچنین طراحی و نصب استند و پوستر از زندگینامه شهدای ادارات و نصب در همان سازمان یا اداره نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

شهردار یاسوج خاطرنشان کرد: همه ادارات و سازمان ها باید پای کار این رویداد مهم باشند و شهرداری یاسوج نیز با همه توان و پتانسیل برای برگزاری کنگره ای در شان شهدای استان پای کار خواهد بود.

رئیس کمیته تبلیغات محیطی و فضاسازی کنگره ملی سرداران شهید با بیان اینکه قریب به ۳۰ برنامه اصلی توسط این کمیته پیش بینی شده است، تصریح کرد: در ایام برگزاری کنگره مهمانی عالی رتبه از روسای قوا، وزرا و فرماندهان کل نظامی حضور خواهند داشت که موجب رونق این رویداد ملی و تقویت ترویج فرهنگ ایثار و شهاد و زنده نگه داشتن شهیدان خواهد شد.

در این جلسه فرشید احمدی کیش رئیس شورای شهر یاسوج نیز بر برگزاری هر چه باشکوه تر این کنگره ملی تاکید کرد و گفت: شهدا از مردم هستند و مردم قدردان آنها هستند و اکنون وظیفه مسئولین است تا با تلاش بخشی از دین خود را به شهدا و خانواده های آنان ادا کنند.

منتشر شده در :2023/12/02 - 12:12|شناسه خبر: 89106 32 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه