امروز :یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۲:۳۱:۵۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:

شرکت بیش از ۳ هزار دانش‌آموز استان در آئین معنوی اعتکاف

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:بیش از ۳ هزار دانش آموز دختر و پسراستان در آئین معنوی اعتکاف شرکت کردند.

به گزارش راه ملت؛ حجت دبیقی،یکی از رویش‌ها و برکات انقلاب اسلامی را برپایی همه ساله مراسم اعتکاف و حضور نوجوانان و جوانان در آن برشمرد و افزود: اعتکاف اثرات تربیتی زیادی در بحث فردی و اجتماعی دانش آموزان برجای می گذارد.
وی ،با بیان اینکه امسال همانند سال های گذشته استقبال خوبی از طرف دانش آموزان استان از این مراسم معنوی به عمل آمد،گفت: به شهرستان ها و مناطق ابلاغ و درخواست شد که مدیران مدارس و مربیان پرورشی جایگاه اعتکاف را برای دانش آموزان در مراسم آغازین و کلاس درس تبیین کنند.
حجت دبیقی، با اشاره به اینکه در حاشیه این مراسم ۳ روزه برنامه های متنوعی پیش بینی شد، افزود: برگزاری محافل انس با قرآن با حضور قاریان ملی و بین المللی، کرسی‌های آزاداندیشی و پرسش و پاسخ، قرائت ادعیه و مناجات، برگزاری جشن میلاد حضرت امیرالمومنین، برگزاری مراسم روضه و سینه زنی شب وفات حضرت زینب سلام الله علیها، برگزاری مسابقه و حفظ قرآن و خاطره نویسی و همچنین دعوت از نخبه هم استانی، مسلم جهانبخش که به سلطان انگیزه ایران مشهور است، از جمله آنهاست.

منتشر شده در :2024/01/28 - 11:01|شناسه خبر: 89403 85 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه