امروز :یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۱:۵۳:۲۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

زارعی در جمع مردم لما؛

برخی کاندیدا با توسل به فشار و التماس و قرآن سعی در جلب رأی مردم دارند/ ما با مردم پیوند عمیق داریم

غلام محمد زارعی در جمع مردم لما، گفت: بر خلاف بقیه که با توسل به فشار و التماس و قرآن سعی در جلب رأی مردم دارند ما با مردم پیوند عمیق داریم

به گزارش راه ملت و به نقل از ایران ۴۹ از یاسوج، در ادامه دیدارهای مردمی و نشست‌های هم اندیشی حاج غلام محمد زارع امروز با دعوت مردم لما راهی این روستا شد تا در جمع صمیمی مردم پای دغدغه ها و مطالبات آنها بنشیند.

زارعی در دیدار با مردم لما با اشاره به همیشه همیشگی مردم این روستا در عرصه های مهم گفت: با خصوصیات بنده آشنایی دارید در این چند سال گذشته ارتباط مستمر با شما داشتم خیلی از کارهایی که می خواستیم در لما انجام شود بخشی انجام نگرفت امیدواریم دوره بعدی سایر برنامه ها اجرایی شود.
نامزد انتخابات مجلس دوازدهم مردم لما را شایسته خدمات ارزنده دانست و افزود:
بخشی از کارهایی که در روستا وجود دارد انتظار می‌رفت طی چهار سال گذشته حل شوند اما نشده بنده به سهم خودم گلایه مندم.

زارع تصریح کرد: سرنوشت ما را مردم انتخاب می کنند اگر مردم در سرنوشت خود دقت کنند به نحو درست رقم می خورد اما اگر در تعیین سرنوشت حساسیت و آگاهی نباشد به عقب رانده می شویم امروز فصل انتخابات است یازدهم اسفند روز رقم زدن سرنوشت است.

وی از مردم لما خواست با در نظر گرفتن اهمیت مسئله، انتخاب داشته باشند تحت تاثیر فشار و زور و توسل قرار نگیرند چرا که هدف آنها کسب رای است کاری با مردم ندارند ما اما با مردم پیوند عمیق داریم و مردم را چشم انتظار رأی می دانیم.

نماینده ادوار پیشین مجلس گفت:وظیفه داریم به مردم خدمات بدهیم چه رأی دهیم چه ندهیم نماینده انتخاب می شود عصبانیت و ناراحتی باعث نشود اشتباه انتخاب کنید.
وی ادامه داد: نماینده ای که انتخاب می کنید باید به نفع مردم و دلسوز مردم و امین مردم و پایبند به تعهدات باشد.

زارعی با بیان اینکه مقطع حساس است دیگران را تشویق به حضور کنید اگر ما ساکت بنشینیم ممکن است همان اتفاق تکرار شود، افزود: به مردم بگویید انتخاب ما در آینده فرزندانمان مهم است.
این نامزد انتخابات گفت:ما خدمتگزار هستیم چه رأی بدهید چه رأی ندهید از ارادت ما کاسته نخواهد شدبنای بنده برای حضور در عرصه صرفا برای خدمت به مردم است اگر در جمع شما حضور پیدا می کنم برای این است که بدانیدجز خدمت هدفی ندارم
شاید کسی تصور نمی کرد در حوزه های مختلف بویراحمد، دنا و مارگرون این حجم از کار انجام بگیرد.

وی با بیان اینکه کارهای اساسی دیگری هم برای اشتغال جوانان در نظر داریم، بیان کرد:انتخابات یک مسئولیت بسیار سنگین است هم برای کسی که می خواهد رأی دهد هم کسی که انتخاب شود کسی که نماینده می شود بداند یک مسئولیت سنگین بر عهده گرفته و باید به سرمنزل مقصود برساند.
زارعی گفت:امروز هر کس با هیاهو ساز و دهل سعی می کند افکار مردم را به سمت خود بکشد در این بازی ها قرار نگیرید می خواهید سرنوشت رقم بزنید.
در این دیدار مردم لما با ابراز نگرانی از بی توجهی به درخواست های آنها گفتند لما در نگاه مسئولین گم شده است در دوره نمایندگی جنابعالی مورد توجه بودیم.
یکی از اهالی لما گفت: جوانان روستا با مدرک لیسانس مجبور به کارگری در عسلویه هستند.
یکی دیگر از ساکنان لما بیان کرد: شورا و دهیاری هم به فریاد لما نرسیده است.

منتشر شده در :2024/02/05 - 12:02|شناسه خبر: 89571 108 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه