امروز :یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۱:۴۱:۰۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رئیس دانشگاه یاسوج خبر داد؛

تشکیل هیأت‌ اندیشه‌ورز دانشگاهی در دانشگاه یاسوج

رئیس دانشگاه یاسوج از تشکیل هیأت‌ اندیشه‌ورز دانشگاهی در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی وزارت علوم به نقل از دانشگاه یاسوج، نشست هیئت‌اندیشه ورز استانی علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی با حضور حجت‌الاسلام خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج،  احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد، بهادر کرمی رئیس دانشگاه یاسوج و دیگر رؤسا و معاونین دانشگاه‌های استان و مسئولان استانی در سالن دولت یاسوج برگزار شد.

بهادر کرمی رئیس دانشگاه یاسوج در ابتدای این نشست ضمن تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت هفته بسیج و خیرمقدم به حجت‌الاسلام خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت؛  خسروپناه که از مفاخر کشور عزیزمان هست تشریف فرمایشان را به استان خیر مقدم عرض می‌کنم و خوشحالیم که در خدمت این شخصیت علمی هستیم.

رئیس دانشگاه یاسوج گفت: برای این نشست از همه دانشگاه‌های استان دعوت کردیم و در خدمت رؤسای آن‌ها هستیم و همچنین از حوزه‌های علمیه برادران و خواهران و مدیریت حوزه‌های علمیه استان نیز دعوت کردیم که در این جلسه حضور داشته باشند.

رئیس دانشگاه یاسوج در ادامه از تشکیل هیأت‌اندیشه‌ورز دانشگاهی خبر داد.

حجت‌الاسلام  عبدالحسین خسرو پناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در این نشست گفت: هیأت‌اندیشه ورز دانشگاه‌های استان تشکیل و جدی گرفته شود و همه اعضای هیأت علمی جزء هیأت‌اندیشه‌ورز قرار بگیرند.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی بر لزوم استفاده از ظرفیت نخبگان استان در همه امور تأکید کرد و گفت:  آیین‌نامه ارتقاء هیأت علمی دانشگاه باید دچار تغییر و تحولاتی شود‌.

وی با اشاره به مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: سند امنیت غذایی مصوب و ابلاغ شده است و سند مهدویت نیز در دست تهیه است.

منتشر شده در :2023/11/28 - 11:11|شناسه خبر: 89642 26 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه