امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۹:۵۷:۱۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

در ایام الله دهه فجر امسال؛

۴۵ مددجوی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد صاحب خانه شدند

به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دهه فجر امسال، ۴۵ مددجوی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد صاحب خانه شدند.

به گزارش راه ملت و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، در ششمین روز از دهه پرفروغ فجر انقلاب، آیین افتتاحیه یک واحد مسکن مددجویی به نمایندگی از ۴۵ واحد احداثی در استان، با حضور معاون توسعه‌ و پشتیبانی استانداری، قائم‌مقام کمیته امداد استان، امام جمعه و فرماندار شهرستان و رئیس کمیته امداد لنده در شهرستان لنده برگزار شد.
نواب ساجدیان، قائم مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این آیین، ضمن تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: ایجاد سرپناه و داشتن خانه ای امن، یکی از مهم ترین نیازهای جامعه و به خصوص نیازمندان است و به عنوان یکی از برنامه های اساسی کمیته امداد در دستور کار این نهاد قرار دارد.
وی تصریح کرد: در همین خصوص از ابتدای تأسیس کمیته امداد در استان تاکنون، ۵۱ هزار و ۹۵۸ مورد خدمت مسکن شامل احداث، خرید، تعمیرات کلی و جزئی، فضای جانبی و سایر خدمات عمرانی با اعتبار بیش از ۱۸۶ میلیارد تومان، برای نیازمندان این نهاد انجام شده است.
ساجدیان تأکید کرد: در دهه فجر امسال نیز ۴۵ واحد مسکن مددجویی با اعتبار بیش از ۱۶ میلیارد تومان به بهره برداری رسید که یک واحد آن در شهرستان لنده به نمایندگی افتتاح شد.
قائم مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به افتتاح یک مدرسه در شهرستان لنده اشاره کرد و گفت: به مناسبت دهه فجر امسال، مدرسه نه کلاسه علوی امام خمینی(ره) لنده با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان، به همت کمیته امداد و بنیاد علوی افتتاح و به بهره برداری رسید.
انتهای پیام

منتشر شده در :2024/02/07 - 04:02|شناسه خبر: 89692 54 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه