امروز :پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۴:۱۸:۳۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

یوم الله ۲۲ بهمن یادآور حماسه و همبستگی و همدلی

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد فرارسیدن روز ۲۲ بهمن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی باشکوه انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت و از مردم استان برای حضور پرشور در راهپیمایی دعوت کرد.

به گزارش راه ملت؛ مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد فرارسیدن روز ۲۲ بهمن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی باشکوه انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت و از مردم استان برای حضور پرشور در راهپیمایی دعوت کرد.

پیام سید حمزه لقمانی به این شرح است:

یوم الله ۲۲ بهمن‌ماه یادآور حماسه اتحاد و همبستگی شیرزنان و دلیرمردانی است که ندای رهبر خویش را لبیک گفته و شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را سرداده و با خون خویش نهال سبز انقلاب را آبیاری کردند و بزرگترین حماسه تاریخ ایران اسلامی یعنی استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را رقم زدند.

اینجانب ضمن تبریک چهل و پنجمین بهار پر برکت جمهوری اسلامی ایران و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی از تمام آحاد مردم عزیز به ویژه مردم کهگیلویه و بویراحمد و کارکنان اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان دعوت کرده که همچون سال‌های گذشته با حضور پرشور در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن وحدت و همدلی خود را به دنیا نشان داده و با آرمان‌های امام راحل عظیم‌الشان و شهدای گلگون کفن، بار دیگر تجدید میثاق کنند.

منتشر شده در :2024/02/10 - 10:02|شناسه خبر: 89825 59 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه