امروز :چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۹:۲۴:۵۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

محمد بهرامی در جمع پرشور مردم کبگیان؛

تعریف پروژه‌ در این روزهای منتهی به انتخابات فریب افکار عمومی است/چرا درخواست مردم ما باید در حد نیازهای اولیه باشد؟!/ حق فرزندان نخبه این استان اخراج از کار به علت برچسب غیربومی بودن نیست

بهرامی، گفت: اینکه ما هرجا می‌رویم خواسته مردم نیازهای اولیه است یک ظلم بزرگ برای این استان است. این زیرساخت‌ها باید از قبل آماده می‌شدند.

به گزارش پایگاه خبری راه ملت؛محمد بهرامی در جمع پرشور مردم کبگیان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای این بخش به خصوص سردار شهید ستار اورنگ گفت از حضور و شکوه این استقبال کمال تقدیر را دارم و امیدوارم بتوانم پاسخ این بزرگواری و محبت مردم این دیار نشوم.

وی افزود: خوشحال هستم که امروز در بخش کبگیان که از قدمت خاصی برخوردار است،هستم. مردمی که همیشه بر ما منت گذاشته اند.

بهرامی ابراز امیدواری کرد که بتواند خادمی در شأن و بزرگواری بزرگمردان و شیرزنان خطه کبگیان باشد.

وی در خصوص انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز گفت: امسال همزمان با انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز برگزار خواهد شد.

در این انتخابات دانشمندی برجسته مایه فخر و مباهات استان و جنوب کشور حضرت آیت الله ملک حسینی از خانواده‌ای که از جنس مردم، همیشه در کنار مردم و پناهگاه مردم بودند حضور دارند.

انتظار و توقع من از مردم مشارکت در این انتخابات و حمایت همه جانبه از آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی است.

وی بیان کرد: امروز در ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی هستیم. این روز تاریخی را خدمت همه مردم شریف ایران تبریک عرض می‌کنم.

بهرامی تصریح کرد: این انقلاب معجزه قرن بود؛ انقلاب و انقلابی‌گری از اینجا شروع می‌شود ولی مظلومیت انقلاب و این نظام در چیست؟

وی ادامه داد: نظامی که انقلاب محرومان و امید پابرهنگان بود. ولی امروز فاصله‌ها چطور تعریف می‌شوند چه کسانی تیشه به ریشه انقلاب می‌زنند. آنهایی که با ریا و تزویر داعیه دار انقلاب هستند و خود را عین این انقلاب و نظام تعریف می‌کنند.

محمد بهرامی گفت: دولت‌ها در زمینه‌های مختلف باید در خدمت مردم باشند و رضایتمندی مردم برای دولت‌ها باید مهم باشد.

چه کسانی می‌توانند این رضایتمندی را برای مردم ایجاد کنند؟

وی خاطرنشان کرد: کسانی که صادقانه در خدمت مردم از جنس این مردم و برای مردم باشند آنها می‌توانند رضایت این مردم را در رابطه با انقلاب و نظام ایجاد کنند.

بهرامی تصریح کرد: فراموش نکنیم حکومت‌های مختلف و دین همه برای مردم است و بزرگترین سرمایه مملکت مردم هستند. قدر این مردم را باید بدانیم و همیشه دنبال این باشیم که از چه روش‌هایی بتوانیم رضایتمندی را برای آنها به ارمغان بیاوریم.

بهرامی در ادامه گفت: چند روز پیش جوانی جلوی من را گرفته و گفت: من در یکی از پتروشیمی‌هایی که خوراک آن مشغول به کار بودم اما آنجا مرا به خاطر اینکه غیر بومی بودم عذرم را خواستند.

آیا این یک ظلم در حق مردم این استان نیست؟

وی افزود: منابع و خوراک از ما و نیز هزینه‌ها برای ماست اما فواید و سود برای دیگران است.

این استاد دانشگاه گفت: من در این حوزه سال‌ها در پروژه‌های ملی کار کردم. یکی از آن پروژه‌ها که حق این مردم است می‌تواند برای همیشه آنها را نجات دهد.

وی در خصوص دلایل ضعف در این بخش گفت: علت ضعف در این است که نمایندگان ما در این حوزه حضور نداشتند و نیز تخصص و تسلط لازم را در این حوزه‌ها نداشتند. اما امروز نیاز هست که این مردم از حق خود دفاع کنند.

بهرامی در ادامه گفت: یکی از دوستان من چند سال پیش عضو یکی از شرکت‌های بزرگ اصفهان بود. گفت که ما امسال موظف هستیم ۲۰۰۰ میلیارد تومان در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی هزینه کنیم.

به نظر شما اعتبارات استانی ما چقدر است؟

وی تصریح کرد: این فقط هزینه مسئولیت‌های اجتماعی یک صنعت در آن استان است.

وی افزود: صنعتی که معادن آنها و آبشان از جاهای دیگر تامین می‌شود و جوانان ما نیز حق ندارند آنجا استخدام شوند.

حق آلایندگی، رونق اقتصادی و اشتغال مال آنهاست.

محمد بهرامی در خصوص پتانسیل‌های منطقه و استان گفت: ما هم در حوزه صنعت و هم در حوزه گردشگری ظرفیت های بسیار زیادی داریم و نیاز هست که نخبگان وارد گود شوند.

وی ادامه داد: نخبگانی که تاکنون فراری داده‌ایم. ما باید اولویت خود را با نخبگان و خبرگان قرار دهیم و در بحث اشتغال اولویت با افراد محروم باشد.

بهرامی گفت: اینکه ما هرجا می‌رویم خواسته مردم نیازهای اولیه است یک ظلم بزرگ برای این استان است. این زیرساخت‌ها باید از قبل آماده می‌شدند.

وی تصریح کرد: ۵۰ درصد اعتبار مسئولیت های اجتماعی آن شرکت در اصفهان می‌تواند در یک سال تمام مشکلات زیرساختی استان ما را حل کند.

بهرامی در خصوص شرایط انتخاب نمایندگان توسط مردم نیز گفت: ما باید روی این مسائل کار کنیم و شما مردم نیز باید نمایندگان را در مقیاسی متفاوت‌تر از این نیازهای سطح پایین بخواهید.

وی خاطرنشان کرد: ما تحت این شرایطی عقب ماندگی استان را تحمل نخواهیم کرد. ما ایستاده‌ایم تا شرایط را برای مردم تغییر دهیم.

محمد بهرامی در خصوص مشارکت خطاب به مردم،دنا شهرستان‌های بویراحمد و دنا و مارگون گفت: عده‌ای از مشارکت حداکثری ترس و واهمه دارند شما با تلاش و مشارکت حداکثری خود این خواب آشفته را آشفته‌تر کنید.

وی افزود: با مشارکت حداکثری خودتان اجازه ندهید این آمال و آرزوهای برخی‌ها برای عدم مشارکت و اقبال خودشان رنگ واقعیت بگیرد.

اگر ما امروز سکوت کنیم جوانان ما و فرزندانمان به سوی تاریکی و بدبختی خواهند رفت.

این عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد یاسوج گفت: دولت این چند سال کجا بود که امروز می‌خواهد بیاید اجرای پروژه پمپاژ آب این منطقه را افتتاح کند؟

آیا این نشان از عدم صداقت نسبت به این مردم بزرگ ندارد؟

بهرامی خطاب به همه مردم بویراحمد دنا و مارگون گفت: به هوش باشید که در این زمان باقیمانده آقایان با ترفندهای مختلف به دنبال فریب مردم هستند و شما نباید اجازه دهید.

وی افزود: اگر مسئولی نمی‌تواند برای مردم کاری انجام دهد حداقل صادقانه با آنها رفتار کند. شان و شخصیت و عزت نفس این مردم بالاتر از این شعارهای توخالی است.

وی خطاب به مردم گفت: هر جایی که این روزها پروژه تعریف کردند بدانید که فریب است.

بهرامی در آخر تصریح کرد: به یاری خداوند در روز ۱۱ اسفند جواب این همه عدم صداقت را با رای خود بدهید.

منتشر شده در :2024/02/12 - 10:02|شناسه خبر: 89903 76 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه