امروز :چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۶:۳۱:۳۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

تجلیل از امدادگران ایثارگر کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

مراسمی به مناسبت روز جانباز، از امدادگران ایثارگر کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.

به گزارش راه ملت و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، مراسم تجلیل از امدادگران ایثارگر کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت تولد حضرت ابوالفضل العباس و روز جانباز، با حضور مسئولان استانی در سالن شهید خیراندیش این نهاد برگزار شد.
قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، در این مراسم گفت: ایثارگران امدادگر نه فقط در میدان جنگ ایثار و از خودگذشتگی کردند، بلکه هم اکنون در میدان کمک به هم نوعان نیازمند خود نیز ایثارگری می کنند و در صف مقدم خدمت رسانی به نیازمندان هستند.
وی تصریح کرد: امروز تکلیف همه ی ما همچنان دفاع از انقلاب و آرمانهای انقلاب است و ما در آستانه ی انتخابات با حضور پرشور خود و دعوت دیگران به مشارکت در پای صندوق های رأی به دشمنان نشان می دهیم که توطئه های آنان هیچ تأثیری بر ارادت ما به نظام جمهوری اسلامی ندارد.
مبشری بیان کرد: کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد یک شهید والامقام در دفاع مقدس دارد و ۹۰ نفر از امدادگران کمیته امداد سابقه ایثارگری دارند که این موضوع نشان دهنده عمق اعتقاد ما به نظام حمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی ایران است.
وی با بیان اینکه کار در کمیته امداد یک نوع ایثارگری است، گفت: به فرموده امام راحل(ره) عبادتی بالاتراز خدمت به نیازمندان نیست و ما امدادگران به این خدمت خود افتخار می کنیم.
سرهنگ سلمان خواست خدایی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه فرا رسیدن میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج)، گفت: امروز خدمت بی منت به مردم یک جهاد بزرگ است، چون دشمنان جمهوری اسلامی می‌خواهد این خدمت در موضوعات مختلف انجام نشود.
وی با بیان اینکه به واسطه‌ی انقلاب اسلامی ایران و به برکت خون شهدای والامقام شاهد ارائه خدمات خوب به مردم هستیم، تصریح کرد: پایه و اساس کمیته امداد براساس خدمت به نیازمندان و مستضعفان جامعه بوده که الحمدالله تاکنون اقدامات بسیار مطلوب و مؤثری انجام داده اند.
سرهنگ خواست خدایی با اشاره به خدمات کمیته امداد در دوران دفاع مقدس، بیان کرد: خدمات صادقانه و جهادی امدادگران کمیته امداد در دوران دفاع مقدس کاملاً مشهود است و آمار جامعه ایثارگری این نهاد نشان از این حقیقت دارد.
وی تصریح کرد: اگر حماسه‌ها و نقش آفرینی‌های شهدا و ایثارگران را ثبت، ضبط و تبیین نکنیم و ننویسیم، دشمن آن گونه که می‌خواهد تعریف می کند و می نویسد.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس افزود: ان‌شاء‌الله با همدلی و همکاری نسبت به نقش ادارات استان به ویژه کمیته امداد در دفاع مقدس اقدامات لازم برای  کتاب خاطرات امدادگران کمیته امداد در دوران دفاع مقدس صورت پذیرد.
شایسته ذکر است در این مراسم، رضا پارسیان نژاد، مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران استان، پاسخ گوی سوالات و درخواست های ایثارگران شد و در پایان از تعدادی از ایثارگران کمیته امداد استان به نمایندگی از ۹۰ امدادگر ایثارگر، با اهداء لوح سپاس، تجلیل شد.
انتهای پیام

منتشر شده در :2024/02/22 - 10:02|شناسه خبر: 90099 54 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه