امروز :جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۶:۵۸:۵۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرعامل خبرگزاری پانا:

رسانه رکن اصلی نظام تعلیم و تربیت کشور است

مدیرعامل خبرگزاری پانا، گفت: رسانه به عنوان رکن اصلی در نظام تعلیم و تربیت کشور است.

به گزارش راه ملت و به نقل از خبرگزاری پانا؛ محمد باجلان در حاشیه نمایشگاه رسانه‌های ایران که در مصلی امام خمینی(ره) تهران برگزار شد در دیدار رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌وبویراحمد با اشاره به نقش مهم و خطیر خبرگزاری پانا در تربیت اجتماعی دانش‌آموزان اظهار کرد: رسانه‌ها در مبانی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، تنها یار آموزش و پرورش نیستند بلکه در کنار ارکان حکومت، خانواده و نهادهای غیردولتی از ارکان اساسی به شمار می‌آیند.

وی با بیان اینکه سواد رسانه‌ای باید در مدارس جدی گرفته شود، خاطرنشان کرد: جامعه دانش‌آموزی کشور بیش از ۱۶ میلیون نفر است که اگر به‌درستی با سواد رسانه‌ای آشنا شوند، ظرفیت عظیمی برای خروج مظلومیت انقلاب اسلامی در مقابل جریان رسانه‌ای معاندان است.

باجلان با تاکید بر اینکه تربیت خبرنگار با تعهد از اهداف پانا است، افزود: پانا به عنوان کارگاه مهارت‌افزایی، ظرفیت عظیمی در آموزش خبرنگار حرفه‌ای دارد. لذا این خبرگزاری می‌تواند کانون شناسایی استعدادهای دانش‌آموزان علاقه‌مند به حرفه خبرنگاری باشد.

وی تصریح کرد: تقویت خبرگزاری پانا و حمایت و تشویق دانش‌آموزخبرنگاران علاوه بر ایجاد شور و نشاط و روحیه خودباوری و شکوفایی ظرفیت‌های آن‌ها موجب پیشبرد اهداف و امور در آموزش و پرورش است.

خبرگزاری پانا در دوره مدیریت جدید از تحرک و پویایی برخوردار است

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی اداره کل آموزش‌وپرورش استان کهگیلویه‌وبویراحمد نیز از آمادگی اداره کل، ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان برای توسعه همکاری‌ها و تعامل با خبرگزاری پانا برای شناسایی و حمایت از دانش‌آموزخبرنگاران خبر داد.

سیدولی موسوی افزود: برای ارتقای کیفیت و کمیت فعالیت‌ها و اقدامات دانش‌آموزان خبرنگار، دوره‌های آموزشی خبرنویسی و خبرنگاری برگزار می شود.

وی معرفی دانش‌آموزان و معلمان خلاق و توانمند را کاری ارزشمند دانست و گفت: تقویت خبرگزاری پانا از اولویت‌های کاری آموزش و پرورش خواهد بود.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌وبویراحمد از تحرک و پویایی خبرگزاری پانا در دوره مدیریتی جدید و تعامل با آموزش و پرورش تقدیر کرد.

منتشر شده در :2024/02/27 - 01:02|شناسه خبر: 90148 73 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه