امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۶:۵۷:۰۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

۷ هزار واحد مسکونی در مناطق روستایی استان در حال احداث است

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد،گفت: هفت هزار واحد مسکونی با استفاده از تسهیلات دولتی در مناطق روستایی استان در حال ساخت است.

به گزارش راه ملت، محمد راستا در گفتگو با خبرنگاران، اظهار داشت: همچنین در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن به عنوان یکی از راهبردهای مهم دولت برای صاحب خانه شدن اقشار کم درآمد ۱۷ هزار خانه این طرح در استان در دست ساخت است.

وی بیان داشت: خانواده‌های پرجمعیت استان، بر اساس ماده چهار قانون جوانی جمعیت یک قطعه زمین دریافت کرده‌اند و پیش از این ۵۴۰ خانواده کهگیلویه و بویراحمدی در طرح قانون جوانی جمعیت زمین دریافت کرده بودند.

راستا اظهار داشت: از سال ۱۴۰۰ به منظور پیشگیری از پیری جمعیت کشور استفاده از مزایای مسکن در طرح جوانی جمعیت آغاز شده و دولت سیزدهم با حمایت‌های گوناگون از کمک‌های درمانی به فرزند آوری زوج‌های جوان گرفته تا اهدای زمین تلاش‌های گسترده‌ای برای پیشگیری از پیری جمعیت در استان انجام داده است.

وی افزود: تغییر نگرش‌ها درباره فرزند آوری در خانواده‌ها نیازمند مشارکت رسانه‌های ارتباط جمعی و آگاهی بخشی است و نشاط، پویایی و داشتن یک ایران قوی نیازمند داشتن جمعیت جوان است.

راستا تصریح کرد: برای تأمین مسکن خانواده‌های کم درآمد کهگیلویه و بویراحمد دولت طرح‌های مختلفی در دست ساخت دارد و کیفیت ساخت و ساز در این طرح‌ها اولویت مسؤولان در این طرح است.

منتشر شده در :2024/02/27 - 01:02|شناسه خبر: 90161 52 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه