امروز :چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۸:۲۷:۴۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

امروز‌ در یک پیچ بزرگ تاریخی قرار داریم، وحدت و توسعه دیارمان در خطر است/پرخشاگری، ناراحتی و عصبانیت مخالفان ناشی از ترس پس از شکست است

بهرامی،گفت: عده ای با عصبانیت و ناراحتی جریان راه روشن فردا را بزدل قلمداد کردند، این پرخشاگری، ناراحتی و عصبانیت ناشی از ترس پس از شکست است.

به گزارش راه ملت؛ محمد بهرامی نامزد دوازدهمین دوره انتخابیه حوزه بویراحمد، دنا و مارگون در جمع مردم شهر سی سخت گفت: در رابطه با پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های شما یک روزی همراه با مدیران خدمت شما خواهیم رسید، اینجا مسائلی مطرح شد ما به حرمت اخلاق، حرمت، انسانیت و حرمت ایل بزرگ و سترگ تامردای سکوت کردیم اما مثل اینکه عده‌ای خود را به خواب زده‌اند.

بهرامی گفت: عده ای با عصبانیت و ناراحتی جریان راه روشن فردا را بزدل قلمداد کردند، این پرخشاگری، ناراحتی و عصبانیت ناشی از ترس پس از شکست است.

وی افزود: با صدای رسا عرض می کنم که بزدل تویی که پنجه در صورت شهر آفتاب می‌کشی، بزدل تویی که با برادر دینی خودت با پرخاشگری و ناجوانمردانه حمله می‌کنی، ترس واقعی از آن کسی است که از قامت کشیدن نخبگان واهمه دارد و آنها را حذف می کند، بزدل آن کسی است که نمی تواند از عملکرد خود و جریان سیاسی خود دفاع کند، آن کسی که از ترس هم حزبی های خود هر لایحه‌ای بدون رعایت حقوق موکلین خودش امضا می‌کند و بعد از آن از ترس افکار عمومی انکار می‌کند‌، امضا باید نقل تاریخ برجسته استان و کشور باشد اما متاسفانه نقل محافل ترس شده است.

وی افزود: باید تاسف خورد به حال آن روزی که که نه شأن خود، جایگاه و شأن مردم را رعایت نمی کند و به جای دفاع از عملکرد نکرده خود اینگونه حقیرانه دست به دروغ و افترا می زند و البته ارزش جواب دادن نداشت و در شأن من هم نبود و اما من او را می‌بخشم زیرا این انسان آنچنان خوار و ذلیل و تنزل شخصیتی پیدا کرده است که حتی ارزش نبخشیدن ندارد.

بهرامی ادامه داد: پس من وی را می‌بخشم و قضاوت را به این مردم عزیز و آگاه و فهیم می‌دهم، من با شجاعت در کنار شما و صدای رسا شما هستم و از حقوق واقعی شما دفاع می‌کنم.

وی افزود: امروز‌ در یک پیچ بزرگ تاریخی قرار داریم، امروز وحدت و توسعه دیارمان در خطر است امروز می خواهند به هویت ها و اشتراکات فرهنگی ما و به ریشه‌هایمان تیشه بزنند و از همه مردم انتظار داریم به نقش تاریخی خودشان اقدام کنند.

منتشر شده در :2024/02/27 - 07:02|شناسه خبر: 90167 143 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه