امروز :جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۳:۳۲:۴۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

برگزاری مسابقه بزرگ “شور حضور” ویژه انتخابات مجلس در کهگیلویه و بویراحمد

معاون فرهنگی اجتماعی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد،گفت: مسابقه بزرگ شور حضور ویژه انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان برگزار می‌شود.

به گزارش راه ملت از یاسوج، حجت‌الاسلام سید هاشم موسوی‌نیا از برگزاری مسابقه بزرگ عکس استانی شور حضور در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: مسابقه بزرگ عکس استانی شور حضور با محوریت حضور خانوادگی در پای شعبه‌ها و صندوق‌های اخذ رای برگزار و به ۱۲ عکس برگزیده این مسابقه کارت هدیه ۶۰۰ هزار تومانی اهداء می‌شود.

معاون فرهنگی اجتماعی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد،افزود: مسابقه بزرگ رای اولی‌ها طی این ایام برگزار می‌شود و به ۹۰ دختر و پسر رای اولی به قید قرعه جوایز ۵۰۰ هزار تومانی اهداء می‌شود.

وی با بیان اینکه این مسابقه ویژه سنین ۱۸ تا ۲۳ سال است، ادامه داد: موضوع عکس باید مرتبط با رای دادن رای اولی‌ها باشد و با گرفتن عکس از کارت ملی و شناسنامه الزامی است.

این مسئول بیان کرد: مسابقه استانی تمرین انتخابات ویژه کسانی که سن‌شان به رای دادن نمی‌رسد اما به همراه خانواده در عرصه انتخابات حضور دارند برگزار می‌شود و به افراد جوایز به صورت کارت هدیه اهداء می‌شود.

موسوی،خاطرنشان کرد: مهلت ارسال آثار تا ۱۲ اسفند است و افراد می‌توانند تصاویر خود در این زمینه‌ها را به شماره ۰۹۹۰۹۶۸۱۴۹۶ ارسال کنند.

منتشر شده در :2024/02/29 - 01:02|شناسه خبر: 90217 91 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه