امروز :شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۳:۴۲:۴۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

در آستانه انتخابات؛

دعوت مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از جامعه بزرگ فرهنگیان و دانش آموزان رأی اولی برای شرکت در انتخابات

آستانه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ،مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی جامعه بزرگ فرهنگیان و دانش آموزان رأی اولی را برای مشارکت باشکوه در این انتخابات دعوت کرد.

به گزارش راه ملت؛ در آستانه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ،مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی جامعه بزرگ فرهنگیان و دانش آموزان رأی اولی را برای مشارکت باشکوه در این انتخابات دعوت کرد.

متن پیام حسنعلی عزت‌خواه بدین شرح است:
ملت بزرگ ایران در چهل و پنج بهار آزادی، با هدایت بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری از جبهه‌ها و صحنه‌ها و آزمونهای سختی گذشته‌اند و به لطف خداوند در مسیر صعود به قله‌های پیشرفت به توفیقات چشمگیری دست یافته‌اند و چشم بر گام دوم انقلاب اسلامی در اندیشه الهام بخشی و تمدن سازی در نظام جهانی هستند.
در بخشی دیگر از این پیام آمده است:نیل به اهداف سعادتمند جمهوری اسلامی همواره هوشیاری و در صحنه ماندن ملت را طلب کرده است . همواره ملت با بصیرت ما در بزنگاه‌ها و لحظات سخت هیچ اولویتی را بر عزت و اقتدار ایران ترجیح نداده اند.
انتخابات یازدهم اسفند ماه، صحنه حساس و سرنوشت ساز دیگری است که علاوه بر عزت و منزلت استقلال و آزادی، موید و متضمن تداوم رشد و پیشرفت و تعالی ایران اسلامی و جلوه گری وحدت بر آرمان‌های انقلاب خواهد بود. انتخابات علاوه بر افزایش بلوغ سیاسی و قدرت چانه زنی کشور در عرصه ها و معادلات مهم ملی و بین المللی ،موجب بالا رفتن عزّت و اقتدار ایران اسلامی می‌شود.
جامعه بزرگ فرهنگیان و دانش آموزان استان همواره در تمامی بزنگاههای حیاتی و اساسی کشور ،عرصه های مختلف ملی به ویژه عرصه انتخابات پیشرو بوده‌ و به خوبی نقش آفرینی کردند.به طور حتم این بار هم‌ همانند گذشته ،بار دیگر با حضور حماسی و باشکوه خود ،پا در رکاب رهبری و لبیک گفتن به آرمان های والای شهدا،امام شهدا،انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی برگ زرین دیگری به کارنامه همیشه درخشان خود خواهند افزود.
اینجانب جامعه بزرگ و فرهیخته فرهنگیان ، دانش آموزان رأی اولی استان و ملت سرافراز ایران اسلامی به ویژه مر‌دم بصیر، ولایت‌مدار و همیشه در صحنه استان کهگیلویه و بویراحمد را به شرکت پرشور و باشکوه در انتخابات یازدهم اسفند ۱۴۰۲ و رقم زدن مجاهدتی دیگر دعوت می کنم.
امید است با توکل بر خداوند متعال و توجهات حضرت ولیعصر (عج)، آینده‌ای باز هم درخشان تر برای ملت سرافراز ایران اسلامی ترسیم و محقق شود.

حسنعلی عزت‌خواه
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد

منتشر شده در :2024/02/29 - 03:02|شناسه خبر: 90222 58 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه