امروز :شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ساعت : ۰۹:۰۸:۲۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

در آستانه انتخابات؛

دعوت شورای عالی جوانان انقلابی کهگیلویه و بویراحمد، از مردم برای شرکت در انتخابات

شورای عالی جوانان انقلاب استان کهگیلویه و بویراحمد، با صدوربیانیه ای از مردم این استان جهت شرکت در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری دعوت کرد.

به گزارش راه ملت؛ شورای عالی جوانان انقلاب استان کهگیلویه و بویراحمد، با صدوربیانیه ای از مردم این استان جهت شرکت در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری دعوت کرد.

انقلاب شکوهمند ایران اسلامی در ۴۵ سال عمر بابرکت خود، تاریخی پرفرازونشیب از شرافت، مقاومت و ایثار برای رسیدن به حقوق این ملت شریف را پشت‌سر گذاشته است و این‌بار، نوبت امتحان و انتخابی دیگر است. در تمامی این سال‎ها، عزیزان ما برای دفاع از دین و سرزمینمان در برابر دشمنان قسم‌خورده‌، به خون پاک خود غلتیده‌اند تا ما راه روشن آنان را ادامه دهیم.
در ادامه این بیانیه آمده است: اکنون باتوجه ‌به شرایط پیچیدۀ سیاسی و اجتماعی منطقه و جهان و همچنین تأکیدات ویژۀ رهبر عزیز انقلاب بر حضور حداکثری در انتخابات پیشِ‌رو و به تأسی از شهید عزیزمان حاج قاسم سلیمانی و همۀ شهدای گران ‌قدر کشورمان که سیرۀ عملی زندگی‌ و توصیه‌هایشان بر پایۀ حمایت و دفاع از آرمان‌های انقلاب و شرکت در انتخابات بود، بر ماست که به وظیفۀ ملی و دینی خود به‌عنوان عضوی از این کشور و جامعه، جامۀ عمل بپوشانیم.
شورای عالی جوانان انقلابی استان با نقشه راه رهبر انقلاب اسلامی و بهره گیری از سرمایه انسانی متفکر و نخبه که موتور محرک و توسعه جامعه اسلامی می باشند، بر خود واجب می داند زمینه ساز رشد و تعالی را با سازمان دهی پایدار و تربیت جوانان مؤمن و متعهد فراهم آورد که لازمه آن ترسیم دقیق نقشه راه، تقسیم وظایف،انباشت و تجمیع تجارب و توانمندی ها است که بدون ارتباط و اتصال و کار زنجیره ای به مثابه نخ تسبیحی است با دایره های جدا از هم که هم افزایی امکان پذیر نبوده و می بایست مجتمع گردند.
جوانان برومند ایرانی در مقاطع و حوزه های مختلف انگیزه و ظرفیت بالای خود را به نمایش گذاشته‌اند؛ بدون شک حضور پرشور مردم در انتخابات به ویژه جوانان برای تودهنی به کسانی که به دنبال حفظ منافع آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند، بسیار ضروری است. با افزایش آمار مشارکت مردم به ویژه جوانان زبان دشمن کوتاه می‌شود، به طوری که دیگر با زبان تیز خود علیه ملت ایران موضع‌گیری نخواهند کرد.
شورای عالی جوانان انقلابی کهگیلویه و بویراحمد ، عموم ملت پرافتخار و سربلند ایران اسلامی بویژه مردم آگاه و زمان شناس استان را به شرکت در انتخابات باشکوه ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲دعوت می‌کند تا با حضوری آگاهانه و گسترده و انتخابی درست و شایسته، انتخابات را به‌عنوان میراث ارزشمند امام‌خمینی(ره) برای ملت ایران، گرامی داشته و در برابر بدخواهی دشمنان که در انتظار مشارکت حداقلی نشسته‌اند، نشاط و بصیرت و عظمت خود را به رخ جهانیان به نمایش بگذارند.
شورای عالی جوانان انقلابی کهگیلویه و بویراحمد

منتشر شده در :2024/02/29 - 03:02|شناسه خبر: 90225 90 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه