امروز :یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۳:۰۰:۴۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد:

برای تداوم انقلاب اسلامی باید وحدت در جامعه را حفظ کنیم

سرهنگ «خواست خدایی» گفت: برای تداوم انقلاب اسلامی باید وحدت در جامعه را حفظ کرده و در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادگی کنیم.

به گزارش راه ملت و به نقل از خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ پاسدار «سلمان خواست‌خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست هم اندیشی با اعضای شورای بسیج دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: روحانیون، معلمان و دانش آموزان موتور محرک در شکل گیری انقلاب اسلامی بودند.

سرهنگ خواست خدایی افزود: دانش آموزان قبل از انقلاب با توزیع عکس و اعلامیه‌های حضرت امام خمینی (ره) و همچنین بعد از انقلاب در دوران دفاع مقدس بخش اصلی جنگ بر دوش این قشر بود وسند این ادعا تقدیم بیش از ۳۶ هزار شهید گلگون کفن دانش آموز است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد به انتظارات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در خصوص امید آفرینی در جوانان اشاره کرد و گفت: سخنان حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) همواره مانند این بوده که نقاط مهم و استراتژیک دشمن را شناسایی کرده و همه ما وظیفه داریم در جهت امید آفرینی در دانش آموزان تلاش مضاعف داشته باشیم.

وی با بیان اینکه استان ۴۴۶ دانش آموز شهید تقدیم انقلاب کرده، تصریح کرد: از سال‌ها پیش تاکنون آمریکا با طرح برنامه‌ای با عنوان «عبور از مرز‌ها با فرماندهی بر مغز‌ها» برای ناامید کردن جوانان برنامه ریزی کرده است و حضرت امام خمینی (ره) همیشه بعداز پیروزی انقلاب اسلامی تاکید داشتند که استکبار برای ۵۰ سال دیگر ما در حال برنامه ریزی و توطئه است.

سرهنگ خواست خدایی ادامه داد: عده‌ای فکر می‌کنند که دشمن فقط در حوزه نظامی علیه ایران برنامه ریزی می‌کند، در صورتی که در همه زمینه‌ها اعم از اقتصادی، فرهنگی، ورزشی، کشاورزی و… اتاق فکر دارند و شبانه روز به فکر نفوذ و ضربه زدن به این حوزه‌ها هستند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع دفاع استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: برای تداوم انقلاب اسلامی باید وحدت در جامعه را حفظ کرده و در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادگی کنیم.

این مسئول با بیان اینکه در استان سوژه‌های ملی بسیار خوبی داریم تاکید کرد و گفت: همه باید برای معرفی این گنجینه‌های ارزشمند دفاع مقدس و مقاومت به جوانان و نسل‌های آینده تلاش کنیم.

وی یادآور شد: ان شاءالله از ظرفیت خوب دانش آموزان عزیز استان در ثبت، ضبط و ترویج فرهنگ جهاد ومقاومت بهره‌مند خواهیم شد.

در ادامه سروان پاسدار «مصطفی گلستانی» مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست ابراز داشت: در این سازمان تعداد حوزه‌های دانش‌آموزی از ۱۷ مورد به ۲۲ حوزه مستقل ارتقاء پیدا کرده است.

گلستانی افزود: یک هزار واحد بسیج دانش آموزی در سطح استان هستند که از این تعداد ۲۳۰ واحد پیشگام،۴۴۰ در مقطع امیدان و مابقی در مقطع راهنمایی هستند.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: حدود به ۲۱ سرمربی آمادگی دفاعی داریم که هر حوزه دانش آموزی یک مربی دارد و مجمع علوی و فاطمی را داریم که ۵ نفر برای مسئول این مجامع انتخاب می‌شوند و مطالبات دانش‌آموزی در حوزه آموزش و پرورش و خارج از آن را پیگیری می‌کنند.

گلستانی گفت: در راستای برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان، در کمیته شهدای دانش آموزی و فرهنگیان سعی داریم که به ۴۴۰ دانش آموز شهید استان ادای دین کنیم.

وی با بیان اینکه در اردوی راهیان نور ظرفیت را از۲ هزار نفر در سال گذشته به ۶ هزار نفر در سال جاری افزایش دادیم، بیان داشت: این دانش آموزان در قالب ۱۶ کاروان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند که اتفاقات و تحولات بسیار خوبی در روحیه دانش آموزان صورت گرفت.

در این مراسم تعدادی از اعضاء، راهکار‌ها و پیشنهادات خود را ارائه دادند و از فعالان عرصه ترویج فرهنگ جهاد، مقاومت و شهادت تجلیل شد؛ و از تلاش‌ها و زحمات سروان پاسدار «مصطفی گلستانی» رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان در اجرای برنامه اثرگذار راهیان نور و «علی لاهوتی» رئیس مجلس دانش آموزی کشور که از افتخارات استان کهگیلویه و بویراحمد تقدیر و تشکر بعمل آمد.

منتشر شده در :2024/03/07 - 12:03|شناسه خبر: 90303 55 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه