امروز :چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۷:۱۹:۱۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:

توزیع یک‌میلیون پاکت شیر رایگان استریلیزه در مدارس با اولویت مدارس روستایی

معاون پژوهش،برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد،گفت:از ابتدای دی ماه تاکنون یک‌میلیون پاکت شیر رایگان استریلیزه در ۱۲ نوبت در مدارس دولتی شهری و روستایی استان با اولویت مدارس مناطق روستایی توزیع شد.

به گزارش راه ملت؛ایمان سبحان نژاد افزود:توزیع شیر رایگان بعد از ۶ سال وقفه در بین دانش آموزان ابتدایی مدارس دولتی روستایی و شهری یکی از اقدامات برجسته دولت مردمی ایران قوی بوده که از ابتدای دی ماه در استان های کمتر برخوردار از جمله استان کهگیلویه و بویراحمد از سر گرفته شده وتا پایان سال تحصیلی ادامه دارد.
وی با بیان اینکه ۷۸ هزار نفر از دانش آموزان و معلمان شهری و روستایی استنان از نعمت شیر رایگان دولتی سالم بهره مند شده اند،گفت:تاکنون حدود یک میلیون پاکت شیر استریلیزه ۲۰۰ سی سی بین جامعه هدف این طرح توزیع شده است.

سبحان نژاد، افزود:هدف از اجرایی طرح توزیع شیر رایگان دولتی در بین دانش آموزان مدارس دولتی ابتدایی روستایی و شهری استان ارتقاء سلامت جسمی آنها و ترویج فرهنگ مصرف شیر در بین دانش آموزان است.
وی گفت:توزیع شیر رایگان تا پایان سال تحصیلی در مدارس ابتدایی دولتی روستایی و شهری استان ،به صورت دو نوبت در هفته، ادامه خواهد داشت.

منتشر شده در :2024/03/10 - 12:03|شناسه خبر: 90349 43 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه