امروز :یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۰:۰۶:۳۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد منصوب شد

طی حکمی از طرف مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، صالح داستار به عنوان سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد منصوب و جایگزین کوروش دلشاد شد.

به گزارش راه ملت؛طی حکمی از طرف مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، صالح داستار به عنوان سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد منصوب و جایگزین کوروش دلشاد شد.

صالح داستار از فرهنگیان خوشنام بویراحمد، برادر شهید بیژن داستار(از شهدای دانشجوی شهرستان دنا) از کارشناسان ارشد اداره کل آموزش و پرورش استان، که سابقه بیش از یک دهه مسئولیت معاونت امور مشارکت‌های مردمی و مدیر عاملی مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان کهگیلویه و بویراحمد را همزمان به عهده داشته‌ است.
داستار در کنار این مسئولیت‌ها عضو حقیقی شورای آموزش و پرورش استان، از اعضا اصلی مشاورین ایثارگران استان و عضو هسته مشاوران جوان استانداری در دولت دکتر احمدی‌نژاد بوده‌ است.
وی از فعالین هسته مرکزی ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی در استان نیز بوده‌ است.
صالح داستار تربیت شده دانشسرای تربیت معلم، رشد یافته در آموزش و پرورش، دارنده ده‌ها تقدیرنامه ممتاز از وزرای مختلف آموزش و پرورش، دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد حقوق و دبیر مقطع متوسطه دوم آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد است.

منتشر شده در :2024/03/11 - 09:03|شناسه خبر: 90372 99 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه