امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۵:۵۹:۴۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:

برگزاری سالم و امن امتحانات نهایی اولویت آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق خواست برای برگزاری امتحانات نهایی آمادگی داشته باشند.

به گزارش راه ملت؛محمد جمالی آرند در نشست هم اندیشی شورای معاونین و روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق گرمسیری رویکردهای و اولویت‌های کاری آموزش و پرورش را تشریح کرد .

وی با بیان اینکه برنامه محوری ،توجه به قانون ، نظم اداری و تکریم ارباب رجوع از مهمترین اولویت‌های کاری آموزش و پرورش استان است گفت: بر اساس شاخص‌های تعیین شده روسای شهرستانها و مناطق. ارزیابی خواهند شد .

جمالی آرند بر فعالیت‌های اداری بر محور و‌مدار قانون تاکید کرد و گفت: رفتارها و عملکرد ها بر اساس قانون باشد. تخلف هیجکس را بر عهده نمی گیرم و از احدی دفاع نمی کنم.
وی توجه به اتاق وضعیت جهت ساماندهی نیروی انسانی را یادآور شد و‌گفت: ساماندهی نیروی انسانی سال تحصیلی آینده تا پایان تیرماه به اتمام برسد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره با اینکه امتحانات در پایه های دهم ، یازدهم و دوازدهم نهایی خواهد بود و از اولویت‌های کاری. خواهد بود از روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق خواست حوزه ها آماده سازی و همه امکانات برای برگزاری سالم و امن امتحانات نهایی مهیا شود.

منتشر شده در :2024/03/17 - 06:03|شناسه خبر: 90493 62 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه