امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۴:۱۰:۰۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

ملاقات عمومی مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در آخرین روز کاری سال ۱۴۰۲

در روز دوشنبه آخرین روز کاری سال ۱۴۰۲،مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه وبویراحمد، برنامه ملاقات عمومی خود با ارباب رجوع را در محل کار خود اجرایی نموده و پاسخگوی مددجویان شد.

به گزارش راه ملت و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، در روز دوشنبه آخرین روز کاری سال ۱۴۰۲،مدیر کل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد برنامه ملاقات عمومی خود با ارباب رجوع را در محل کار خود اجرایی نموده و پاسخگوی ولی نعمتاتی بوده که پیگیر حل مشکلات خود در آستانه ی سال نو و شب عید هستند.
علی حسن مظاهری، رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد کهگیلویه وبویراحمد در این خصوص گفت: یکی از برنامه های هفتگی کمیته امداد کهگیلویه وبویراحمد درطول سال فراهم سازی و تدارک ملاقات عمومی مردم با مدیرکل امداد استان بوده که دوشنبه هر هفته ازساعت ۸ الی ۱۴انجام می پذیرفت.
وی افزود: در این ملاقات های عمومی درخواست های مردمی در حضور آنان توسط مدیر کل کمیته امداد استان بررسی و به حوزه های تخصصی در ستاد و صف جهت پیگیری و انجام مساعدت لازم ارجاع می گردد.
مظاهری اظهار کرد: مدیر کل کمیته امداد استان با روحیه جهادی، در قالب برنامه های مختلف از جمله استقرار میز خدمت در مصلاها و برگزاری اردوهای جهادی با مشارکت سایر ادارات و نهادها و گروه های جهادی در مناطق محروم فصل نوینی را در خدمتگزاری تعریف کرده است.
وی افزود: در سال ۱۴۰۲در چهل برنامه ملاقات عمومی و ۱۰میز خدمت و پنج اردوی جهادی در مناطق محروم حضور فعال داشته است و آخرین ملاقات عمومی درسال ۱۴۰۲را در آخرین روز کاری سال مذکور با حضور سایرهمکاران ستادی و اجرایی در کنار ارباب رجوع بوده ومشکلات آنان را مورد بررسی قرار داد.
رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان ضمن تبریک سال نو،خاطرنشان کرد: به امید خدا این برنامه ها در سال آینده نیز برای خدمت رسانی مطلوب تر به نیازمندان، در دستور کار این نهاد قرار خواهد گرفت.
انتهای پیام

منتشر شده در :2024/03/19 - 04:03|شناسه خبر: 90533 71 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه