امروز :سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۶:۰۱:۲۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

بیانیه کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در پیامی مردم را به حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

به گزارش راه ملت و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در پیامی مردم را به حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

روز جهانی قدس یکی از ابتکارات و دوراندیشی های حضرت امام خمینی (ره) برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین بوده که با وحدت همه آزادیخواهان و مسلمانان جهان همراه است.

روز قدس یادآور مظلومیت مردم فلسطین، روز نشان دادن ماهیت اصلی جنایتکار رژیم صهیونیستی به جهانیان و به نوعی یاد آور لزوم وحدت مسلمانان، مقاومت، ایستادگی و دفاع از مظلوم و روز اسلام است.
بدون شک آرمان فلسطین با پیروی از رهنمود‌های حکیمانه و خردمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌‏ای «مدظله العالی» پیروز خواهد شد و ان شاءالله به زودی شاهد فروپاشی رژیم جعلی خواهیم بود.

امسال‌ در شرایطی‌ به‌ استقبال‌ روز جهانی‌ قدس‌ می‌رویم که جنایات و‌ کشتار هولناک و نسل کشی رژیم کودک کش اسرائیل بعد از عملیات طوفان الاقصی علیه مردم مظلوم و بی دفاع غزه و فلسطین همچنان ادامه دارد. و در جنایات اخیر نیز با حمله به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت چند تن از سرداران رشید سپاه پاسداران، بار دیگر عدم پایبندی خود را به نظامات بین المللی نشان داد.
کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کهگیلویه و بویراحمد، ضمن ابراز همدردی با ملت مظلوم فلسطین، که هر روز علیرغم سکوت دولت های غربی، جنازه به خون غلطان کودکان معصوم و بی گناه خویش را به دوش می کشند و فریاد هیهات من الذله سر می دهند و محکومیت حمله به کنسولگری ایران در دمشق، جنایات اسراییل را محکوم و همچون دیگر آحاد ملت سرافراز و بزرگوار ایران حمایت خود را از حقوق مردم مظلوم فلسطین و دفاع از قدس شریف اعلام می دارد و از همگان بالاخص کارکنان کمیته امداد و جامعه هدف همیشه در صحنه درخواست دارد تا باشکوه‌تر از همیشه در راهپیمایی دشمن شکن روز قدس حضور پیدا کنند و صفحه زرین دیگری را در تاریخ پرافتخار استکبار ستیزی استان به نمایش بگذارند.

قباد مبشری

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

منتشر شده در :2024/04/04 - 11:04|شناسه خبر: 90648 46 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه