امروز :سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۴:۰۱:۲۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد:

بهسازی۷۰۰۰ مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد در حال اجرا است

به گزارش راه ملت و به نقل از مهر، زبیر موسوی در دیدار با امام جمعه گچساران افزود: برای ساخت هر یک از این واحدهای مسکونی روستایی سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات با سود پنج درصد و دوره بازپرداخت ۲۰ ساله پرداخت خواهد شد. وی بیان داشت: ۵۷ درصد از واحدهای مسکن روستایی […]

به گزارش راه ملت و به نقل از مهر، زبیر موسوی در دیدار با امام جمعه گچساران افزود: برای ساخت هر یک از این واحدهای مسکونی روستایی سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات با سود پنج درصد و دوره بازپرداخت ۲۰ ساله پرداخت خواهد شد.

وی بیان داشت: ۵۷ درصد از واحدهای مسکن روستایی در استان بر اساس هدف گذاری انجام شده، مقاوم سازی شد و با توجه به نوسازی مسکن روستایی، مقاوم سازی ۴۳ هزار واحد روستایی در استان هدف گذاری شده است.

موسوی تصریح کرد: چهار هزار واحد مسکن روستایی سال گذشته در مناطق مختلف این استان بهسازی شده و برای بهسازی این تعداد واحد مسکونی روستایی بیش از هشت هزار میلیارد ریال در قالب تسهیلات بانکی هزینه شده است.

وی افزود: این تعداد واحد مسکونی روستایی با پرداخت دو میلیارد ریال تسهیلات بانکی ارزان با سود پنج درصد و دوره بازپرداخت ۲۰ ساله بهسازی شده است

منتشر شده در :2024/04/10 - 09:04|شناسه خبر: 90674 50 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه