امروز :سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۱:۰۱:۱۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

دیدار رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران یاسوج با رئیس اداره فرش استان

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران یاسوج با رئیس اداره فرش استان دیدار کرد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد، محبوبه رحیمی، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران یاسوج با صدر، رئیس اداره فرش استان در خصوص برگزاری دوره های مهارتی در حوزه فرشبافی با همکاری اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان، دیدار و گفتگو کرد.

وی با اشاره به ظرفیت های موجود در مرکز آموزشی در شهریاسوج اظهار داشت: ما می توانیم در راستای شناساندن هرچه بیشتر صنعت فرش در استان اقداماتی نظیراجرای دوره های آموزش مهارتی در حوزه فرش برگزار کرده و همچنین با ایجاد مشاغل پشتیبانی کننده در زمینه فرشبافی فعالیت های آموزشی را داشته باشیم.

رحیمی افزود:با وجود جوانان متقاضی در این حرفه و پایین بودن نرخ بیکاری در صورت نیازسنجی نیازهای آموزشی از سوی نهادها و بنگاههای اقتصادی و با توجه به تنوع رشته های مهارتی در سازمان آموزش فنی و حرفه ای می توانیم در جهت افزایش بهره وری و توانمندسازی اقشار مختلف، نقش موثرتری ایفاء نماییم.
سرکار خانم صدر در ادامه این دیدار افزود: آموزش های مهارتی مهم و ماندگار است و در ایجاد اشتغال مولد و پایدار و توانمندسازی افراد ماهر و بسترسازی افراد برای خود اشتغالی در جامعه از اهمیت زیادی برخوردار است.

منتشر شده در :2024/04/17 - 04:04|شناسه خبر: 90723 38 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه