امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۸:۲۷:۴۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

به مناسبت هفته سلامت:

همایش پیاده‌روی کارکنان اداری آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

به مناسبت هفته سلامت،همایش بزرگ پیاده روی کارکنان اداری آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد ، صبح امروز از محل اداره کل تا پارک ولایت شهر یاسوج برگزار شد.

به گزارش راه ملت؛ سرپرست اداره کل آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد در این همایش ضمن تبریک هفته سلامت گفت: انجام فعالیت های ورزشی، تحرک مناسب و نحوه تغذیه سالم برای اصلاح سبک زندگی، نقش مهمی در کارایی و اثربخشی در فعالیتهای روزمره دارد که باید جدی گرفته شود.
وی افزود: انجام پیاده روی و ورزش های همگانی می تواند در کاهش بیماری ها مؤثر باشد که توجه به ورزش از اولویتهای کاری آموزش وپرورش استان خواهد بود.
جمالی با تقدیر وتشکر از معاونت تربیت و سلامت در توجه به ورزش و سلامت کارکنان گفت: برنامه های عملیاتی، بلندمدت و منسجم در جهت نهادینه سازی ورزش کارکنان در اداره کل برای حداقل یک روز در هفته برنامه ریزی شود تا همکاران با انرژی و شادابی در محل کار حاضر شوند.
فرشید کرمی معاونت تربیت بدنی و سلامت ادار کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز گفت: ورزش عامل شادابی ،نشاط و پویایی در جامعه است که آموزش وپرورش در ترویج فرهنگ ورزش و سلامتی نقش مهمی دارد.
وی، مهم‌ترین هدف برگزاری این همایش پیادوری را ترویج روزافزون فرهنگ ورزش و نقش چشمگیر آن در سلامت افراد در راستای داشتن زندگی بهتر و سالم‌تر عنوان کرد.
کرمی افزود: ما تمام تلاش خود را بکار می گیریم تا با اقدامات موثر در این راستا در جهت حفظ سلامت فرهنگیان و دانش آموزان گامهای موثری برداریم.
در پایان این همایش پیادوری ، با برگزاری قرعه کشی به ۲۰ نفر از شرکت کنندگان جوایزی اهداء شد.

منتشر شده در :2024/04/22 - 03:04|شناسه خبر: 90831 29 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه