امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۳:۵۵:۰۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

معاون تعاون کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد:

مادران باردار و دارای کودک شیرخوار یارانه تشویقی می‌گیرند

معاون تعاون کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد، گفت: مادران باردار و دارای کودک شیرخوار در سه دهک اول، در طرح یسنا از یارانه تشویقی دولت استفاده می کنند.

به گزارش راه ملت و به نقل از مهر، علی دانشی در گفتگو با خبرنگاران افزود: در طرح یسنا، امنیت غذایی تعداد بیشتری از مادران و نوزادان مورد توجه قرار گرفته است.

وی بیان داشت: در مرحله اول طرح یسنا مادران دهک اول درآمدی جامعه زیرپوشش قرار گرفتند و در مرحله دوم سه دهک تحت پوشش قرار می‌گیرند.

دانشی افزود: مادران سه دهک اول درآمدی می‌توانند با ورود به برنامه کاربردی «شما» کد ملی سرپرست خانوار را وارد و از وضعیت خود مطلع شوند و افراد مشمول این طرح می‌توانند از تمام فروشگاه‌های طرف قرارداد با کالابرگ الکترونیکی خرید خود را انجام دهند.

وی تصریح کرد: یارانه ۴۰۰ هزارتومانی مادران در مرحله دوم طرح، به ۶۰۰ هزار تومان افزایش خواهد یافت و مادران مشمول طرح یسنا، می‌توانند از بسته‌های حمایتی پیش‌بینی‌شده که شامل لبنیات، پروتئین، حبوبات، روغن، غلات، مغزی‌جات، میوه‌جات و سبزی‌ها و بسته بهداشتی شامل پوشک، شامپو، صابون و شوینده‌های بهداشتی برای کودک و مادر است تا مبلغ حدود ۶۰۰ هزار تومان به‌صورت رایگان خرید کنند.

منتشر شده در :2024/04/22 - 03:04|شناسه خبر: 90837 30 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه