امروز :سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ساعت : ۰۴:۰۹:۴۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

هلال احمر اسیر و درگیر بازی‌های سیاسی و قومی نیست

جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد بعنوان یک نهاد غیر سیاسی و تمام مردمی همواره تلاش می کند ورای رنگ، مذهب، جناح سیاسی گام برداشته حرکت کند.

به گزارش راه ملت؛ محمد رخ فیروز کارشناس روابط عمومی جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد در یادداشتی که در اختیار این پایگاه خبری قرار داده است، نوشت:

امروزه مفهوم [نقد و انتقاد] در فضای ادارات و سازمانها منشا خدمات بسیاری شده است، در واقع امروز نقد کردن و نقد شنیدن(صادقانه) از ضروریات و الزامات رشد و توسعه هر سازمانی است.

در واقع بدون هیچ گونه شعاری نقد دقیق و صادقانه می‌تواند سبب اصلاحیه رویه ها و نگرش های ناصحیح شود اما این روزها در عصر قلم و رسانه شاهد بی انصافی ها و فعل های ناجوانمردانه هستیم، در استانی که به واسطه عمق محرومیت دست به گریبان مشکلات و مسائل متعدد است، حضور رسانه و اهالی آن، می‌تواند در جهت توسعه و آبادانی حرکت کند و جامعه امروز را به سوی فردایی روشن تر سوق دهد.

جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد بعنوان یک نهاد غیر سیاسی و تمام مردمی همواره تلاش می کند ورای رنگ، مذهب، جناح سیاسی گام برداشته حرکت کند.

در این چند سال اخیر، هلال احمر استان در همه مصائب از زلزله، تا سیل مانسون و….تصادف زنجیره ای، بحران و بلای طبیعی و انسانی بر حسب مسولیت ذاتی خود در کنار مردم ایستاد، در هیج صحنه ای از حوادث یکی دو سال اخیر نبود که قرمز و سفید پوشان حضور فعال نداشته باشند.

ماهها قبل از انتخابات انبارهای خود را پلمپ کرد تا مبادا با شائبه های انتخاباتی عملکرد خود را مخدوش و اذهان افکار عمومی و جامعه را پریشان و مشوش کند.

آنگاه که هلی کوپتر اورژانس هوایی سقوط کرد و بعد از ماهها و عدم تعیین هلی کوپتر جایگزین آن، مسولان هلال احمر، دست به کار شده و از سازمان مرکزی، هلی کوپتری را در اختیار اورژانس استان قرار داند.

داروخانه، درمانگاه، به چرخه آمد، پایگاه های بین راهی افزایش یافت، علاوه بر بحث امداد رسانی، در خصوص جمع آوری کمک برای محرومان، توانبخشی و مدد رسانی این سازمان فعال بود.

هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد مدعی است مردم به این سازمان خوشنام اعتماد دارند، نشان به آن نشان در هنگام مصائب و بحران ها، این سازمان بیشتر از دیگران مورد وثوق و احترام است، همین موضوع باعث شده توقعات نیز از هلال احمر استان به مراتب بیشتر سایر سازمان ها باشد.

تفاوت هلال احمر با سایر سازمان ها در این است که اسیر و درگیر بازی های سیاسی و قومی نیست و هر واحد وظیفه خود را می‌داند و در آن مسیر حرکت می کند، کافی است نگاهی به ترکیب مدیران استانی هلال احمر داشته باشید، کمتر سازمانی را مشاهده می کنید که در آن در انتخاب مدیران تکثر قومیتی و سیاسی تا این حد وجود داشته باشد، اینجا سازمانی تخصصی است و فرد غیر متخصص به خود اجازه ورود به هر بخشی را نمی‌دهد.

بی شک آمدن هر مدیری رفتنی نیز دارد، کارنامه هر مدیری نیز شفاف و روشن است اما انتظار می‌رود برخی رسانه ها و افراد حریم و حدود این سازمان غیر سیاسی را رعایت کرده و اخبار تراشی ها حواشی اضافه تولید نکنند تا این سازمان مهم و کارآمد از وظایف ذاتی خود به دور نیفتد.

منتشر شده در :2024/04/30 - 04:04|شناسه خبر: 90975 164 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه