امروز :شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ساعت : ۱۵:۱۳:۳۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

تامین آب شرب پایدار ۱۲۰ روستا/ توزیع ۲ هزار سری جهیزیه همزمان با مهم‌ترین رویداد فرهنگی استان/ آزادی ۳۰ زندانی جرایم مالی /راه‌اندازی ۷۶۰ صندوق قرض‌الحسنه

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، گفت: ۲ هزار جهیزیه به مناسبت دومین کنگره ملی شهدا در استان بین زوج‌های جوان استان توزیع خواهد شد که تاکنون یک هزار جهیزیه به این افراد تحویل داده شد.

به گزارش راه ملت؛ سرهنگ حسن رضایی در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت ۱۷ اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری، اظهار داشت: با توجه به تنش آبی در برخی از روستاهای این استان ، آب شرب پایدار در ۱۲۰ روستای محروم به عنوان یک اولویت تامین شد.

وی با بیان اینکه این طرح با همکاری آب و فاضلاب استان در روستاهایی که از سال های گذشته تاکنون مشکل تنش آبی داشتند اجرا شد، عنوان کرد:  هم اکنون کار آبرسانی به ۲ دهستان در شهرستان باشت و بهمئی از سوی بسیج سازندگی کهگیلویه و بویراحمد در حال انجام است.

رضایی با اشاره به در پیش بودن برگزاری رویداد بزرگ فرهنگی استان، افزود: ۲ هزار جهیزیه به مناسبت دومین کنگره ملی شهدا در استان بین زوج‌های جوان استان توزیع خواهد شد که تاکنون یک هزار جهیزیه به این افراد تحویل داده شد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به فعالیت ۸۵ گروه جهادی در نوروز امسال، اظهار داشت: ۵۰۰ جهادگر این گروه‌های جهادی در حوزه آموزش، بهداشت و درمان، عمرانی، کشاورزی، دامداری و دیگر زمینه‌ها خدمات مختلف را به روستاها ارائه می‌دادند.

وی، افزود: ۳۰۰ باب منزل مسکونی روستایی نیز با همکاری گروه‌های جهادی ترمیم، بازسازی و بهسازی شد.

رضایی از توزیع ۳۰۶ دستگاه تبلت بین دانش‌آموزان نیازمند در مناطق محروم خبر داد و افزود: ۲ هزار و ۱۵۰ بسته لوازم‌التحریر و بیش از ۱۶ هزار بسته معیشتی نیز در بین نیازمندان و جامعه هدف توزیع شد و زمینه آزادی ۳۰ زندانیان جرائم مالی با پرداخت بدهی آنان فراهم شد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به کاشت بیش از ۵۷ هزار نهال توسط این مجموعه اشاره کرد و گفت: این مهم در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری برای غرس یک میلیارد درخت انجام شد.

رضایی سرکشی گروه‌های جهادی از مناطق محروم، راه‌اندازی ۷۶۰ صندوق قرض‌الحسنه برای برطرف کردن مشکلات مردم،توزیع پنل خورشیدی در راستای ایجاد اشتغال و….را از دیگر خدمات بسیج سازندگی به مردم استان عنوان کرد.

منتشر شده در :2024/05/01 - 06:05|شناسه خبر: 91011 94 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه