امروز :یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۳:۱۲:۳۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مسئول ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه وبویراحمد خبر داد؛

حضور اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

«احمدی»،گفت: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با ۶۰ عنوان کتاب شاخص تولیدی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور دارد.

به گزارش راه ملت؛ «بنت‌الهدی احمدی» مسئول ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه وبویراحمد در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: کتاب‌های شاخص دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در غرفه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

احمدی هدف از برپایی این غرفه را هم افزایی دانشی و ارزشی نشر در حوزه دفاع مقدس و مقاومت، معرفی و فروش کتاب‌های برتر استانی، ایجاد رقابت سالم با ناشران حرفه‌ای حوزه دفاع مقدس و بهره گیری از ابتکار عمل آنان دانست و افزود: ۶۰ عنوان کتاب شاخص تولیدی دفاع مقدس در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در معرض عموم گذاشته می‌شود.

مسئول ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.

منتشر شده در :2024/05/08 - 01:05|شناسه خبر: 91082 34 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه