امروز :دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۴:۵۲:۵۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

برپایی میزخدمت سازمان تامین اجتماعی در دستگاه‌های اجرایی و واحدهای تولیدی

به منظور ارایه خدمات مشاوره بیمه ای، پاسخ گویی به پرسش ها، رسیدگی به مسایل و مشکلات و تشریح خدمات و قوانین و مقررات بیمه ای سازمان تامین اجتماعی ، میز خدمت این سازمان به صورت هفتگی در دستگاه های اجرایی و مجموعه های کارگری راه اندازی می شود.

به گزارش راه ملت؛ مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با اعلام این خبر گفت: با توجه به تنوع و گستردگی خدمات این سازمان و قوانین و مقررات مرتبط با آن و هم چنین بهره مندی بیش از ۵۳ درصد جمعیت کشور از پوشش بیمه ای و حمایت های سازمان تامین اجتماعی، حضور مدیران و کارشناسان بیمه ای در میان مردم به عنوان امری ضروری در برقرارای تعامل و ارتباط با جامعه مخاطبان مورد تاکید مدیران عالی این سازمان است.
   رسول چراغ سحر افزود: میزهای خدمت در همه دستگاه های اجرایی استانی و شهرستانی و هم چنین مجموعه های کارگری و واحدهای بزرگ تولیدی، صنعتی و خدماتی و مصلاهای‌ نماز جمعه مستقر می شود و کارشناسان سازمان تامین اجتماعی پاسخگوی پرسش های کارکنان این مجموعه ها و سایر مراجعه کنندگان خواهند بود.
   وی تشریح قوانین و مقررات مرتبط با بیمه فراگیر خانواده ایرانی، دستمزد کارکنان و مزایای مشمول بیمه، عناوین شغلی، مشاغل سخت و زیان آور، سوابق بیمه ای کارکنان، شرایط بازنشستگی و… را از جمله موضوعاتی بیان کرد که معمولا مورد پرسش و پیگیری بیمه شدگان و سایر اقشار است و در این میزهای خدمت طرح و تشریح می شود.
به گفته وی این برنامه تا کنون در دستگاه هایی مانند سازمان تبلیغات اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران اجرا شده و مورد استقبال قرار گرفته است.

منتشر شده در :2024/05/08 - 04:05|شناسه خبر: 91091 37 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه