امروز :شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ساعت : ۰۸:۵۷:۳۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

قطع انشعاب گاز دو جایگاه CNG در استان کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد که در جریان استاندارد سازی جایگاه‌های CNG در استان طی یک ماه اخیر انشعاب گاز ۲ جایگاه نا ایمن و غیر استاندارد قطع شده است.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد، سید مسلم حسینیان با تاکید بر اجرای ضوابط و مقررات استانداردهای اجباری جایگاه‌های عرضه CNG و ایمن‌سازی و استانداردسازی این جایگاه‌ها به منظور تامین سلامت و ایمنی شهروندان، بیان کرد: در یک ماه گذشته بازرسان استاندارد با همکاری شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و شرکت گاز این استان انشعابات گاز جایگاه‌های دارای نواقص بحرانی در استان قطع شد.
وی با اشاره بر اهمیت رعایت الزامات استانداردهای اجباری مرتبط با جایگاه‌های CNG، خاطر نشان کرد: مالکان کلیه جایگاه‌های CNG فعال در شبکه توزیع سوخت باید با تلاش در استاندارد سازی تجهیزات مستقر در جایگاه‌ها و رفع نواقص جایگاه‌های تحت مالکیت برای دریافت گواهی تاییدیه مربوطه در سال جاری از طریق اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد اقدام کنند.
مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در غیر این صورت و در صورت داشتن نواقص بحرانی گاز جایگاه قطع و با متخلفان طبق مقررات برخورد می‌شود

منتشر شده در :2024/05/18 - 05:05|شناسه خبر: 91305 70 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه