امروز :سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ساعت : ۰۰:۱۸:۳۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

کارگاه آموزشی جهاد تبیین با محوریت” شعارسال و گرامیداشت یاد وخاطره شهدای خدمت” در اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان برگزار شد

کارگاه آموزشی جهاد تبیین با محوریت شعارسال و گرامیداشت یاد وخاطره شهدای خدمت در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان، برگزار شد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گهکیلویه وبویراحمد، سید نورالله هدایت، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان از برگزاری کارگاه آموزشی جهاد تبیین بامحوریت شعارسال(گرامیداشت یادوخاطره شهدای خدمت) درمحل سالن اجتماعات شهید حاج قاسم سلیمانی اداره کل خبر داد.

سید نورالله هدایت با اعلام این خبر گفت: ویژگی های شخصیتی آیت الله رئیسی تواضع ، فروتنی، اخلاص، از خودگذشتگی و جهادی بودن در عمل برای خدمت به مردم در این مرد بزرگ به وضوح وجود داشت که یک الگوی عملی برای مسؤولان در خدمت کردن به مردم بود.
وی با بیان اینکه شهید جمهور شبانه روز برای توسعه و اعتلای کشور تلاش کردند، افزود: در جهاد تبیین باید رسالت خود را به خوبی انجام دهیم و خدمات انجام شده دولت سیزدهم را برای مردم بیان کنیم و ما مسئولان به عنوان خادمان مردم باید با تمام توان راه شهدای خدمت را ادامه دهیم.
هدایت تصریح کرد: این کارگاه آموزشی با سخنرانی دکتر قدیری ابیانه و با حضور کارکنان اداره کل و مراکز آموزشی تابعه شهر یاسوج در سالن اجتماعات شهید حاج قاسم سلیمانی اداره کل برگزار شد.
قدیری ابیانه در این کارگاه آموزشی بیان داشت: ازمشخصه‌ های بارزو مثبت دولت سیزدهم، حضور میدانی شخص شهیدجمهور درصحنه‌ های مهم وبحرانی کشور بود و مقام معظم رهبری درمورد اهمیت به جهاد تبیین بیان داشتند که دشمنان و بدخواهان ملت ایران تلاش زیادی انجام می‌دهند تا اقدامات مثبت دولت سیزدهم را نزد اذهان عمومی منفی جلوه دهند و این وظیفه مسئولین است که اقداماتی را که سبب تقویت امیدآفرینی درجامعه می‌شود، برای عموم مردم تبیین کنند.
وی در ادامه افزود: افزایش امنیت کشور را در گرو حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو می باشد و بی تردیدیکی از اصلی ترین میدان های حضوربرای نقش آفرینی مردم درسرنوشت کشور، انتخابات است که ثابت می کند نظام جمهوری اسلامی بر مبنای مردم سالاری دینی استوار است.
وی با اشاره به برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری در تیرماه امسال،خاطرنشان کرد:با توجه به شرایط حساس کنونی که تمامی جهانیان چشم به ایران اسلامی دوخته‌ اند، مشارکت پُرشور مردم در عرصه انتخابات به عنوان مهم‌ترین اصل شناخته می‌شود.

منتشر شده در :2024/06/01 - 02:06|شناسه خبر: 91454 87 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه