امروز :شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ساعت : ۰۸:۱۴:۰۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

پیام تسلیت مدیران کل و مسئولان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت سالگرد بزرگداشت رحلت جانگداز امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران ایشان در فاجعه قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲

مدیران کل و مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت
سالگرد بزرگداشت رحلت جانگداز امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران ایشان در فاجعه قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ به صورت جداگانه پیام‌های تسلیتی صادر کردند.

به گزارش راه ملت؛ مدیر کل نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت ۱۴ و ۱۵ خرداد و درگذشت امام خمینی (ره) پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
فرارسیدن ۱۴ خرداد،
سالگرد ارتحال جانگداز حضرت امام خمینی (ره) را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، رهبری معظم انقلاب و عموم مسلمین جهان تسلیت می‌گوییم.

امام خمینی (ره) با سلوک علمـی و عملی خویش و با ثبات قدم، روشنگری و تبیین راه درست و نادرست، گام در راه حضرت امام حسین (ع) گذاشت تا رهروانش نه با اکراه بلکه با اختیار،مسیر فردوس برین گیرند.

همچنین گرامی داشت سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد که نقطه عطفی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران محسوب می گردد راگرامی میداریم.
امید که با پاسداری از آرمانهای والای بنیان گذار انقلاب و خون پاک شهدا تحت لوای فرامین مقام عظمای ولایت، برای اعتلای این نظام مقدس و سربلندی ایران اسلامی تلاش مستمر نمائیم.

سیدرضا حسینی نیک
مدیر کل نوسازی مدارس استان

پیام تسلیت مدیرکل بیمه سلامت استان به مناسبت ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد

فروغ شباهنگ مدیرکل بیمه سلامت استان کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت ایام حزن‌انگیز ۱۴ و ۱۵ خرداد، سالروز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و قیام تاریخ ساز ۱۵ خرداد پیامی صادر کرد.
متن پیام مدیرکل به این شرح است:
بسمه تعالی
خرداد، ماهِ حادثه‌های بزرگ در تاریخ کشور ما است؛ گاه آن چنان سایه حزن را همچون ۱۴ خرداد و ارتحال ملکوتی امام خمینی رضوان الله تعالی علیه بر کشور مستولی می‌کند و در میان این همه حزن و اندوه، حضور انبوه و میلیونی ملت ایران و حتی مسلمانان و شیفتگان خمینی کبیر در مراسم تشییع این ابرقهرمان قرن، دنیا را مات و مبهوت می‌کند و گاه در ۱۵ خردادش سرآغاز و نقطه عطف حرکت و نهضتی می‌شود که به انقلابی بزرگ و بی‌نظیر منجر شده و باز هم مایه بهت و شگفتی جهانیان می‌شود.
امام‌ خمینی‌(ره)، یک‌ حقیقت‌ همیشه‌ زنده‌ است، نام‌ او پرچم‌ انقلاب، راه‌ او راه‌ انقلاب‌ و اهداف‌ او اهداف‌ این‌ انقلاب‌ است، بر ما است که نام و راه او را همچون جان پاس داریم و برای دستیابی به قله‌های عزت و عظمت رهپوی واقعی ایشان باشیم.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، سالگرد رحلت جانگداز ایشان و شهدای والامقام ۱۵ خرداد را تسلیت عرض نموده و توفیق همگان را از درگاه خداوند منان مسئلت می‌نمایم.
فروغ شباهنگ
مدیر کل بیمه سلامت استان

منتشر شده در :2024/06/03 - 10:06|شناسه خبر: 91481 73 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه