امروز :شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ساعت : ۰۷:۰۲:۱۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

باهدف پاسخگویی به درخواست‌ها و مشکلات صنعتگران و تولیدکنندگان صورت پذیرفت ؛

حضور مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد در مرکز سامد استان

سرپرست شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد با حضور در مرکز سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) پاسخگوی درخواست‌ها و مشکلات صنعتگران و تولیدکنندگان بود.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد، با هدف ایجاد بستر مناسب برای تعامل آسان مردم و دولت، برنامه ارتباط مردم و مسئولین در بستر سامانه سامد با حضور سرپرست شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد چهارشنبه ۱۶ خرداد از ساعت ۱۰ تا ۱۱ در محل استانداری انجام شد.

سید صدرا درست گفت: سامانه سامد نوعی ارائه خدمت است که مردم بدون مراجعه حضوری به ادارات دولتی می توانند مطالبات و کارهایشان را پیگیری کنند.

سرپرست شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد افزود : با حضور در محل این سامانه بستر پاسخگویی برخط به سوالات و ابهامات، ایده ها، پیشنهادات، انتقادات و شکایات مجریان طرحها و مدیران واحدهای صنعتی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان به صورت غیرحضوری فراهم گردیده که از این منظر حائز اهمیت است.

درست در ادامه با اشاره به نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی و حقوق شهروندی گفت : برقراری ارتباط از طریق سامانه سامد در فضای بهینه میان متصدیان امور و مردم با کاستن از مراجعات حضوری زمینه پاسخگویی مناسب به درخواستهای متقاضیان و از اتلاف وقت و هزینه ها ممانعت نموده که این امر متضمن رعایت اصل عدالت اجتماعی در راستای اجرای حقوق شهروندی و فرصت مساوی برای همه آحاد جامعه نقش مهمی ایجاد می نماید .

گفتنی است، با توجه به ضرورت و اهمیت جذب سرمایه گذار و تسهیل در رفع موانع تولید، ملاقات های حضوری با مدیرعامل در شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد در طول هفته به صورت روزانه و بدون محدودیت زمانی انجام می پذیرد .

منتشر شده در :2024/06/06 - 10:06|شناسه خبر: 91505 53 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه