امروز :سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ساعت : ۱۸:۰۶:۱۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

دهن کجی دوباره اراذل در پارک آبشار یاسوج و اتفاق تلخ برای یک آمر به معروف

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد از دهن کجی دوباره اراذل و اوباش در پارک آبشار یاسوج خبر داد.

به گزارش راه ملت؛حجت الاسلام حمزه پیش قدم در حاشیه تشییع شهید مقابله با اراذل و اوباش در یاسوج “احسان فرخیانی” با تسلیت شهادت این شهید گفت: شهادت فرزند رشید استان کهگیلویه و بویراحمد احسان فرخیانی را به عموم مردم استان و به همکاران آن شهید والامقام تسلیت می‌گویم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهید فرخیانی نسبت به دین نسبت به استان و نسبت به نوامیس ما ادای دین کرد.

وی با بیان اینکه که نگران این وضعیت هستیم یادآور شد: متاسفانه شب گذشته هم اتفاق تلخی دوباره در پارک آبشار یاسوج برای یکی از آمران ما رخ داد امیدوارم اتفاقات هشداری برای مسئولان و متولیان امر باشد که چاره‌ای بیندیشند.

وی با بیان اینکه مقابله با اراذل و اوباش و حفظ نوامیس وظیفه همگانی و تکلیف حاکمیتی است و همگان باید در صحنه باشند گفت: محیط‌های تفریحی و عمومی متعلق به همه افراد و اقشار است باید اجازه ندهیم عده‌ای معدود دست به اقدامات ناشایست و خلاف دین و عرف بزنند.

وی در پاسخ به این سوال که با اوضاع و احوال پیش آمده شهادت شهید فرخیانی و تعرض به یکی از امران به معروف و ناهیان از منکر گفت: پیشنهاد ما برای پارک آبشار این است که علاوه بر کارهای فرهنگی باید نظارت دستگاه‌های امنیتی انتظامی و نظامی هم بیشتر شود در صورت نظارت بیشتر و قوی‌تر قطعا شاهد چنین اتفاقات تلخی نخواهیم بود.

پیش قدم گفت: مقابله با منکر و‌ زشتی و برخورد با خاطیان مطالبه مردمی است؛ ما در مسیر امنیت استان شهید داده‌ایم و باید پاسدار خون شهیدان خودمان باشیم و اجازه عرض اندام به اراذل و اوباش ندهیم.

منتشر شده در :2024/06/11 - 10:06|شناسه خبر: 91568 49 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه